Thursday, July 31, 2008

Strigator la cer!!!!

Sunt uimita, uluita, ingrozita de ce vad in momentul asta la tv, cazul baiatului care a fost batut grav de profesorul de sport pana a ramas surd...
am inteles ca animalul asta ( ca nu pot sa-l numesc altfel ) a mai batut elevi, elevi din alte generatii, de 10 -15 ani o tine asa... ii face nenorociti si handicapati... acum, chiar a reusit sa transforme un baiat normal intr-un copil cu handicap, i-a scos certificat de handicapat.. l-a nenorocit pe viata...

va imaginati ca acest monstru e la inchisoare acum, nu?
nu... e liber
dirigintele elevului si directoarea i-au scazut si nota la purtare elevului, sustin ca sunt de acord cu bataia, daca elevul este nedisciplinat ... in plus, elevii care au afirmat ca elevul chiar a fost batut, care au vazut cu ochii lor, au si ei nota la purtate scazuta ... in ce tara traim? cum se poate asa ceva? ce profesori avem?

un elev care acum cateva luni era catalogat de directoare drept un elev model, acum e un elev cu obesesi sexuale, sau ceva de genu ... uimitor... suntem in jungla ? chiar daca ar fi cel mai rau elev nu trebuia batut in halul asta, trebuiau anuntati parintii...

si ca sa vedeti ca inca se mai pot abate nenorociri asupra familiei... in certificatul medico-legal scrie ca el era surd inca de la nastere, ... am aranjat totul astfel incat profesorul sa para nevinovat
acum, s-a strans o comisie de la invatamant parca... sa decida daca profesorul este sau nu vinovat ... la aceasta audiere nu i-au lasat pe parinti, dar culmea, inauntru se afla cei 2 copii ai profesorului, amandoi avocati... nu cred ca o sa ma mire verdictul...

nu am cuvinte...
eu, care de abia azi am auzit de caz, care nu am nici cea mai mica legatura cu familia baiatului, sunt nervoasa, revoltata... uimtita... scarbita... oare ce simt parintii lui cand vorbesc cu el si el nu aude, nu raspunde?!

daca ar fi fost vorba de copilul meu, sa patesc ce a patit doamna aceasta, poi eu ii dadeam in cap pana ramanea si el surd ... astea sunt animale, nici animale, ca ele au suflet, sunt bestii... trebuie batuti, ai dat in cineva, bun, dam si noi in tine... ca sa vezi cum e...
nenorociti!!!

mi-e scarba de sistemul asta!!
(app, nu recitesc articolul ca sa il corectez de greseli, ca imi fac nervi )

No comments: