Thursday, July 31, 2008

Ramnicu Valcea, calatoria si Mara

Ne-am ( eu si mumix ) pus fundurile in autocar la 8 dimineata si la 11 am ajuns la destinatie.
Am gasit cazare ieftina si marfa, am dormit si m-am intalnit cu Eugen, mi-a zis ca intr-o ora au repetitii, buuun :D o ora pt vizitat ... ne-am plimbat si am ajuns aproape de stadion... stiti cum e la mare, vara? cand sunt insirate tarabe pe sute de metri? asa era si aici... mici, frigarui, bere, turta dulce, jucarii... de toate...
Ne-am oprit la masa cu Jojo, Akos, Scheletu, Clopo, Anca si fetitza lor, Mara :) e scumpete de fetitza, ne-am jucat de-a magazinu, ba eram eu vanzatoarea, ba ea... ne-am machiat ( bineinteles, servetelul era fardul, evantaiul era rujul, telefonul era pudra, o paturica era crema ) ... dupa s-a dus sa o machieze pe bune, de fapt sa o picteze.. a iesit foarte bine :D
Dupa am facut 2 ture de stadion cu ea, de fapt ea cu mine, ca mai mult ea tragea de mine... are foarte multa energieeee :D dupa si-a gasit un baietzel si m-a parasit :( m-am simtit foarte bine cu ea, pt cateva clipe m-am simtit din nou copil ...
A doua zi ne-am intalnit intamplator, eu eram la MC sa imi iau ceva de mancare pt autocar si ei erau sa cumpere ceva pt aia mica, am mai stat de vorba, am cunoscut-o si pe Ana, fetitza lui Eugen, alta scumpete de copil... ador copiii :D ... am ajuns sa plecam cu Mara... tot drumul spre Bucuresti ne-am jucat, iar de-a vanzatoarele, de-a machiatul + un joc nou, somnorosul si hotzul... e incredibil cata imaginatie au copiii :) m-am atasat foarte repede de ea... la sfarsit plangea ca nu merg cu ea sa imi arate papusile de acasa... are o gramada... cu ocazia asta am aflat denumiri de papusi, m-am upgradat si eu :)) de...pe vremea mea era doar barbie, in cel mai bun caz... :D

M-am simtit bine, au fost 2 zile frumoase, pline :) 2 zile in care m-am jucat, 2 zile de copilarie ...

2 comments:

cori said...

am fost plecata o vreme si cand am revenit am intrat degraba pe blogul tau - bineinteles surprize mari!!!! o gramada de poze si de "povesti", de peste tot!!! iti multumesc muult, muuuuult

cori said...

si in plus, spui ca ai cunoscut-o si pe ana...ai obs ca ana e leita taica-su, nu-i asa? imi spui si mie doua vorbe, unde era ana, ce facea ana, a adus-o la concert, era frumoasa????!!!!