Sunday, July 27, 2008

Ce e asa amuzant?

Stiu ca este amuzanta fata mea zilele astea cu falca asta umflata, ca zici ca am ascuns bomboane in partea dreapta,sau ca m-a batut cineva, dar nici in halul asta :-w
Toti rad :(
Tata moare de ras cand ma vede, mama, saraca, incearca sa se abtina... Flori la fel ca tata, o bufneste rasu... deocamdata ei sunt singurii care m-au vazut... nici ca mai ies din casa pana nu o sa revina la normal!!!!

Iau antibiotice
Ampicilina, o data la 6 ore... am luat pana acum 3... m-am trezit de 2 ori din somn sa o iau... pana acum nu se vede niciun rezultat... doar ca nu ma mai doare asa tare

2 comments:

Anna said...

Andreea, du-te in Plevnei urgent. Acolo e un spital si de regula sunt oameni care stiu ce fac.

andreea said...

am fost la dentist, e ok acum.
e o doamna foarte buna, a reparat multe din greselile dentistului anterior...

sper sa durere
ms oricum :)