Monday, July 14, 2008

Home - 2 :))

Am venit acasa dupa 3 zile minunate ... multa liniste, multa dragoste, multa voie buna si pace, multe peisaje frumoase, multe fotografii, multi oameni deosebiti ...
Superb!!! as scrie mult, foarte mult despre aceasta calatorie ...

Am fost 3 zile in care am fost constienta ca sunt fericita, mi s-a intamplat de mai multe ori sa ma gandesc la asta...
Avem o tara foarte frumoasa!
Am rude extrem de speciale... a fost o nunta cu 60 de persoane ... o fost ceva de vis :)

Am cam ramas in urma cu scrisu pe blog... cu poze... dar avem timp, o iau pe rand... :D
Sper sa am timp in astea 3 zile :P pana plec din nou :D

Dupa mare, munte, oameni deosebiti si multa fericire merge un concert :P 8->

2 comments:

Andreina said...

Eu astept sa vina concertul la mine :)) adica la Bucuresti ;))
De fapt, vin mai mult pentru voi, cei care o sa fiti pe-acolo, ca nu v-am mai vazut de multicel :)

andreea said...

>:D<
si eu astept concertul din Buc :D