Thursday, July 31, 2008

Cautari pe google

Am ajuns de ieri acasa, in cazul in care va intrebati :) am o gramada de poze si o gramada de povestit, dar si ceva de bombanit, ma enerveaza prostia ... dar asta putin mai incolo sau maine, pana plec ... iar :D

Acum vroiam sa scriu spre cautarile pe google... cred ca toti ( astia care aveti blog ) va mirati de ce ciudatenii cauta lumea pe google... uneori chiar am ras cu lacrimi... ma rog, de ceva timp, lumea ajunge la mine pe blog dupa cautarea " andreea vama " am gasit asta in mai multe zile ... ma simt flatata... ca ma simt eu ( a se intelege, doar eu ) al 6-lea membru e alta mancare de peste :D dar sunt curioasa de ce cauta lumea asta pe google... poate citeste articolul una din persoanele care cauta asta si imi raspunde si mie :)

3 comments:

Dragos said...

eu cand nu-s acasa unde am bookmarks si feedreader, caut adreiutza. si te gasesc :P. super tare cu rm valcea, pacat ca au tinut oamenii in tribune :(.

Dragos said...

PS. de ce nu te faci asistent productie si marketing?

andreea said...

aha :d
am vazut ca se mai cauta si andreea sau andreiutza :)

da... asa e... mi-a parut rau

pt ca nu prea vreau, inca nu stiu ce vreau... o sa ma gandesc :)