Thursday, July 3, 2008

Libertateeeeee frateeeeee :x

Si ce creziiiiiiii?
Am terminat :D
Gata ... vacantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

Sunt fericitaaaa, acum ascult 18 ani la maxim si caaant prin casa :)) de cand vroiam sa fac asta, visam la momentul asta ( bine, era bun un concert in mom asta, dar ma multumesc cu melodia D: )

Nu stiu cat am luat la sport, am facut binisor :D am aruncat cu bila 8 metri in loc de 5 :D Profu din comisie facea misto de bine, sa nu pierd bila, sau sa nu sparg ceva... m-a intrebat daca fac vreun sport ( ca am si corp de sportiva :)) ) vroiam sa-i zic ca box, dar nu mi-a iesit si i-am zis ca asa sunt si ai mei, mari :D ... la saltea nu mai aveam forta sa fac lumanarea si am cazut direct in semi sfoara ... la abdomene am facut 23 cat trebuia, sper ca au fost si corecte si la volei am dat serva peste fileu, dar am gresit la atac... sper sa fie bine... acum sa vedem :) ce o fi o fi... nu ma mai intereseaza :D

Bacu l-am luat usor ... libertateeeeeeeee frateeeeeeeeee poate facultateee si viata de noapteeeeeeeeeeeeeeeee

va pup :x

1 comment:

Anonymous said...

si eu am ascultat 18 aniiii :x::XX:X:X:XX:chiar si acum :)))
ahh ce bine e :D
sper sa fie ok rezultatele :D