Thursday, July 3, 2008

Copilarie

De ce am ales titlul asta? poi pt ca tocmai am venit de afara... am fost in parc cu vecina mea si cei 2 verisori ai ei :) spre seara am inceput sa ne dam in leagan, am simtit ca sunt din nou copil, simteam ca nu s-a schimbat nimic, ca sunt in acelasi parc in care eram si acum 10 ani, leaganele erau altele... mi-am pus melodia 18 ani pe tel, ascultam si imi faceam vant... jos era nisip, as fi vrut sa cad.
A fost un mom foarte placut!
Dupa ne-am dat in topogan, in tot felu de prostii... Distractie, ce sa mai ;))
Azi vroiam sa fac altceva, sa sarbatoresc ca am scapat... as fi vrut sa tip, sa cant tare ca sunt fericita, insa n-am avut curaj... poate daca aveam 10 ani as fi avut curaj...
app: am primit nota la sport: 10 :)
Sunt fericita, sunt multumita... am scapat :x

Visul meu il traiesc chiar acum ...
Am doar 18 ani ...

3 comments:

Cas said...

Felicitari!!! Sper sa ai o vara superba.. eu am avut cea mai frumoasa vara ever dupa bac :) si multe multe concerte.. >:D< te pup!

Anonymous said...

ai plecat deja la mare? :D

andreea said...

@ cas
sarumana mult :D si eu cred k o sa am una minunata ;))
am nevoie de concerte! de vdm la ele ;) :*:* >:D<

@littlemisshappy
nuuu :(
astept rezultatele, ca nu am cu cine sa plec...