Friday, July 18, 2008

Back

a fost si concertul de la Tusnad, a fost super ok...
am ajuns pe la 1 acolo, am cautat cazare vreo ora, am dormit 3 ore, am fost in Camping am baut o bere, dupa am fost la Han, am papat si seara a fost concertul...
in afara noroiului totul a fost super...
a fost un grup de copii foarte frumosi, au cantat tot concertu si la sfarsit au cerut autografe si poze ... ma uitam la ei, s-au strans ca sa vina la concert... frumos, bravo lor :)

sunt oameni deosebiti in Vama, stiam asta, dar cu cat intru mai mult cu atat imi dau seama cat de importanta e formatia asta pt mine ...

drumu spre casa a fost tare, am venit cu Jojo, e super tare omu' :) la inceput, acum 2-3 ani, mi se parea cam dubios ca mereu dormea unde apuca :D

pozele o sa le pun zilele astea... am zis ca o sa scriu si articole despre nunta si calatorie la mare, insa nu stiu daca are rost... am o stare ft ciudata, drumu a fost ok, concertul la fel, insa cand am ajuns acasa, totul s-a schimbat...
in fine...
aveti grija de voi!

2 comments:

Andreina said...

Si tu ai grija de tine >:D<
Si nu uita, ne vedem peste o saptamana :> la o pizza :))))

PS:Abia astept sa vad pozele :)

andreea said...

daps :>
ne vedeeeemm :D