Saturday, July 19, 2008

Baile Tusnad

Auzisem multe de Baile Tusnad, ca e foarte frumos etc etc... nu mi s-a parut extraordinar, adica e frumos, e liniste, e curat... dar nu ma atrage... poate ca m-a deranjat mult ca nu se vorbea romana, m-am simtit straina pt prima data... totul a inceput din gara, cand incercam sa leg cateva cuvine cu cei de acolo, nimeni nu stia nimic... unii se chinuiau sa zica ca nu au cazare, intrebam unde pot sa mai gasesc camere libere si imi ziceau ca nu mai sunt nicaieri... wtf? au cautat ei si nu au gasit? vreo 5 persoane mi-au zis asta... o ora m-am plimbat pe acolo cautand un loc, nimic... pana cand am ajuns iar la gara... un batranel m-a dus la o cabana, el stia romana din armata, a facut armata la Baneasa in 40-50, incerca sa imi povesteasca multe din tineretea lui... m-a dus la o cabana maro, foarte dragutza

Am platit cazarea, 60 ron, aveam camera sus, cred ca era pod inainte, era curat, ma deranja ca trebuia sa stau aplecata mereu... era camera de pitici, cred :D am dormit 2 ore, cam prost pt ca se tot plimbau pe hol si imi miscau patul :D

m-a intrebat cineva, de fapt au fost mai multi, daca nu imi e urat sa merg singura... am raspuns ca nu... chiar nu imi e, nu ma gandesc la drumul pe care il fac singura, ci la scopul in sine, pt ce ma duc si imediat zambesc... nici nu am fost singura... doar pana in aceasi zi la 4 dupamasa, dupa am avut mereu companie, pana in Buc :)

a fost frumos, mult mai frumos decat as fi crezut
eu am vrut sa ajung la concertul asta pt mel 18 ani, vroiam sa ascult melodia asta live... visam la momentul asta, sa cant si sa simt versurile ... a fost cel mai frumos si mai bun "18 ani" de pana acu... :) pacat ca in mai putin de o luna o sa am 19... nu vreau sa vina ziua aia ...

cateva poze:
de la repetitii

si cateva cu peisaje, am facut mai multe, insa astea mi s-au parut mai interesante ...



1 comment:

Cas said...

ce frumos.. cat mi-ar fi placut si mie sa vin.. dar lasa ca vine toamna :> incepe maratonul cluburilor in buc :)) hope so :D >:D< te pup si have fun la urm concerte..