Wednesday, July 9, 2008

O sa vin joi :)

Maine vin si eu acasa, dupa 5 zile superbe la mare, in amblele sensuri :) Ieri am fost la plimbare cu asta mic si Sarilla, ne-am dus la Deflinariu, la pasari. Erau numai papagali, unde vedeam ca scrie ca sunt papagali vorbitori incercam sa vorbesc cu ei, era unu mare si sub el scrie ca este cel mai bun vorbitor si ca reproduce cu usurinta muzica... de unde :)) am stat cateva minute bune sa incerc sa scot un cuvant de la el, am incerc cu buna, ce faci, mama, tata... nimic :) am incercat cu Vama, daca zicea ii puneam si o melodie ;)) Dupa masa am fost la plaja in Camping la Ana, bate vantul ingrozitor, aveam nisip si in urechi... marea era super agitata, cred ca prezicea furtuna de aseara, ma rog, de pe la 6 dimineata...

Azi, cum de dimineata nu a fost vreme de plaja a fost cu "gondola" ( cum ii zice Razvan :D ) a fost ok :D

M-au enervat la culme niste mosi dupamasa la plaja. Bai nene, ei nu se uita la ei?! cum pot sa fluiere o pustoaica, in pana mea, mi-ar fi putut fi tati, poate chiar bunici ... sa nu mai zic de tati care se dau la fetele de pe plaja dupa ce mama intra cu copilu in apa ... in fine... trecem peste :)

In seara asta o sa papam popcorn si o sa bem Redd's :) o sa ne facem unghiile si o sa barfim, ca in fiecare seara... asta e mai speciala pt ca e ultima...

Maine la 3 jumate am acceleratu peste Bucuresti Nord, o sa fie aiurea ca sunt 5 ore, o sa ma plictisesc grav... trebuia sa imi iau o carte la mine ;)

Poze nu prea am facut, nu stiu de ce, sunt cam aiurita, chiar nu stiu ce m-a apucat... poate facem in seara asta :>

Vineri iar plec, la Pitesti, la o nunta a unui unchi foarte drag mie :D o sa ajungem si la Bran, acolo o sa fie petrecerea ... deci DANS si voie buna :(

Ce bine e in vacanta...
Saptamana viitoare tre sa ma inscriu la facultate, la care... nu stiu... mai am timp :)) cred... si sper :D

:*

No comments: