Wednesday, July 16, 2008

Ne vedem joi :)

Mi s-a ars sursa si nu am avut calc zilele astea ca sa pun poze si sa comentez, ma enerveaza la culme cand raman in urma cu ceva, simt ca daca o sa povestesc nu o sa mai aiba acelasi haz... si erau intamplari haioase...

Maine dimineata am tren la 7:30 din Gara de N, destinatia - Brasov, dupa pe la 11 am tren de la Brasov la Baile Tusnad :)
Mama nu vine cu mine ca trebuie sa ramana sa imi depuna dosarul la facultate ( :"> ) deci o sa merg singura, eu cu mine :D
Cazare nu am gasit, toate pensiunile sunt ocupate ... asa ca imi fac un bagaj mic mic ca sa nu am ce cara dupa mine in caz ca nu gasesc nimic nici in gara :)

Am auzit ca in Tusnad e foarte frumos, sper sa fie asa si sa am ce vizita... sa nu ma plictisesc
( ce bun era un laptop :-< )

Ne auzim vineri ( sper ) :))

2 comments:

SARILLA said...

Ti-am zis sa iti iei laptop!:)
Drum bun, poze muulte si..nu uita de ce te-am rugat!Ai tinut minte textul,daaaa?:D

andreea said...

dupa ce termin camera imi iau :D
o sa fac multeee :D
am retinut tot tot... sunt o fetitza cuminte ;))