Tuesday, July 8, 2008

La mare

Salutari de la mare :)
Vremea e super buna, apa e misto :) multe alge, meduze si cativa raci :D

Sambata am plecat cu cativa prieteni ( Andreea, Adi si Alex ) la o ora de la aflarea rezultatelor, drumul a fost super ok, am facut doar 2 ore si un pic ... norii erau superbi :)
Mai toate hotelurile erau ocupate, am gasit cu greu un loc de dormit, nu era cine stie ce, prefer sa nu intru in detalii :))

Seara am fost la o tereasa, am baut Redd's, ador berea asta :D nu gustasem pana atunci pt ca nu prea mai imi placea berea... regret!!! ce am pierdut :D
Dupa ne-am plimbat putin pe malul marii... de cand visam eu la momentul asta 8->

Hotelul nostru era pe langa Bamboo, am trecut pe langa el seara, nu vreau sa va zic ce era la intrare ... ce masini, ce oameni, ce tinute ;)) vedeai o fata frumoasa, imbracata bine, inalta si in spatele ei .. ghici ... un tip mic cu burta, cu tricouri Diana & Georgiana... aaa, se intelege ca tipu avea si o masina KLUMEA, nu? ce masini am vazut acolo :)) sincer va zic ca aveam o pofta nebunaaaa sa intru in club si sa pun melodia " Sambata seara in oras " juuur ... piesa asta descrie cel mai bine viata de noapte de acolo... ma rog, stiu ca nu toate persoanele de acolo sunt asa :) aveam si cativa prieteni inauntru :P

Noi am fost in Office, in drum spre club am vazut Cucaracha, multe amintiri frumoase :D am intrat in club, in Office, mi-am amintit de concertul de acolo, cat am facut ca sa ajung la acel concert, de plecarea de acasa cu mama ... vremuri bune :D ce bine ar fi mers un concert in momentul acela...
Pe la vreo 3 juma m-am dus sa dorm, astia s-au dus in Bamboo...

Duminina am facut plaja, am mancat un pic, m-am intalnit si cu fiimea, Mada, iar pe la 5, gasca a plecat inapoi la Bucuresti ( unu din ei avea examen ) eu am ramas, m-am intanit cu Ana, am dormit la ea, Ana e vecina mea de la parter, am copilarit cu ea, cand era mica stiu o luam de la gadinita, aveam grija de ea, acum are 15 ani :) e o adevarata domnisoara... a venit la mare cu mama ei, cu rulota... visul meu era sa am o rulota cand o sa fiu mare... e fooarte dragutza... are dormior, baie, bucatarie, sufragerie... e super tare... rulota era in Camping, e misto acolo, dushurile sunt ok... corturile mi se pare mici, nu as putea sa stau ... numai bagajele au loc in cort :)) dar rulota e foarte tare... :)

Luni am facut iar plaja de dimineata, iar pe la 12 m-am intalnit cu Sarilla ... ne-am plimbat un pic prin mall, am papat si am fost sa il luam pe Razvan ( cel mai frumos copil ) si am plecat iar la plaja... mi-am luat bagajele de la Ana si am venit la Sarilla ( eu sunt ca tiganu, cu cortu :)) ) ... e tare, asta mic e cel mai scump, imi zice Andreia :D ma pupaaa :"> ne distram cu el... o sa fac un articol special despre ei, dar cand ajung acasa...

acum ne pregatim de o mica plimbare, cred ca mergem in parc, o sa facem poze... iar dupa masa as vrea sa merg la plaja :D

>:D< pup

No comments: