Friday, July 25, 2008

Nunta Dorin & Dorina ... Prietenie :)

Pe 12 iulie a fost nunta lui Dorin si Dorina, Dorin este finul mamei mele, cu toate ca sunt verisori primari intre ei este o diferenta buna de ani, mama i-a fost nasa de botez, pe mama o cheama Teodora, dar i se zice Dorina si de aici vine numele lui, trebuia sa il cheme Teodor :)
Cand eram mica ii vedeam rar, cand mergeam eu la Pitesti, pe fratii lui, Emil si Florin ii vedeam mereu, tineam mult la Emil, mereu plangeam daca nu venea sa manance cu mine, stiu pe Florin nu il suportam ca mereu ma batea la Monopoly :-w Doru era mereu plecat, ba cu liceul, ba cu facultatea, ba cu serviciul, l-am vazut de foarte putine ori, dar de vara trecuta de la nunta lui Emil mi-a intrat foarte repede in suflet... este un om extraodinar, bun, sufletist ... de aia e ruda cu mine ;))

Cam atat cu introducerea, acum sa voribim despre nunta :)
Am plecat cu nasii, Emil si Andreea ( mirii de anu trecut, din Baia Mare ) din Bucuresti vineri seara, nu ii mai vazusem de un an... imi pare rau ca ne vedem asa rar, doar la ocazii... pt ca si ei sunt niste oameni extraorinari

Cununia civila si religioasa a avut loc la Pitesti, iar restaurantul a fost la Bran, in Hotelul MAridor ...
Imi place cununia civila, ca e scurta :)





cele 3 domnisoare de onoare, cea din mijloc este Gloria, fata miresei :) are niste ochi superbiii :D


Cununia religioasa mereu mi s-a parut lunga rau, dar asta a fost ok, cred ca a vorbit mirele cu preotul tanar, care ii e si prieten, sa scurteze cat poate :)
Am avut si eu un dublu rol in biserica, ca fac poze si sa mai tin lumanarea, un fel de ajutor de nasa :D









Am plecat tot cu nasii spre Bran, Andreea ( nasa ) nu s-a mai schimbat, si-a pus doar adidasii ca sa poata conduce :)

A fost un drum de vreo 3 ore, eram mai multe masini in grup, a fost foarte amuzant ... :)

Si acu pozele de la restaurant, o sa va prezint fiecare persoana, le-am ales pe cele mai importante, am sute de poze, de la mese, de la dans, hore... etc... :)
valsul :)




pe oamenii astia 2 ii ador, pur si simplu, sunt cei mai tari ... i-am cunoscut anu trecut si am ramas cu o impresie extraordinar de buna ... de abia astept sa-i revad

Olivian si Alina, ei sunt nasii nasilor :)) sunt un cuplu foarte dragutz, au o fetita superba

Florin, fratele mai mare al mirelui, a promis ca la anu se insoara el :) sa dea Dzeu :)

cea mai importanta persoana de la nunta, MAMI :)

asta mica, Stefi, a fost cea mai scumpa, a dansat pana pe la 1 noaptea in coninuu, pana au dus-o ai ei la culcare... e foarte cuminte si dulce

imi place mult de tot privirea Dorinei, care un chip angelic si o privire foarte blanda ...

Ducu Bertzi a fost supriza nasilor pt miri, cu mult efort au reusit sa-l convinga sa vina sa cante la nunta, el nu canta la nunti, decat cu mici exceptii... ma bucur ca au resuit sa il aduca... de mica l-am admirat, ma bucur ca l-am putut cunoaste si trata... a cantat cateva melodii bune, lumea a fost foarte incantata... a fost super! bravo Ducu :)



Dansa este o doamna foarte de treaba, imi este ruda, dar ne-am cunoscut anu trecut de abia...

Nasa si Ducu


special guess... avocatul lui Cioaca si nevasta lui :))))

fotograful... foarte tare tipu' ;)) extrem de haios

el este un foarte bun prieten de-al mirelui, au o prietenie incredibila... o sa fac un mic artciol despre asta zilele astea ;)

foarte bun a fost tortul :)

:x

cand sa arunce buchetul au chemat fetele necasatorite, m-au impins si pe mine de la spate... eram doar 3... imi doresc sa prind un buchet .. dar peste vreo 5 ani... nu m-am agitat, am lasat-o pe fata sa castige, e mai mare :)

3 comments:

andreea said...

hihi.. am ramas uimit cand am auzit ca s-a casatorit. nu credeam ca e posibil asa repede ;)) sper sa fie fericiti! si mireasa e absolut superba

andreea said...

*uimita

Anonymous said...

Good post and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Gratefulness you as your information.