Saturday, July 26, 2008

Maseaua mea

Pana acum vreo 2 ani nu am avut vreo problema cu dintii, nicio carie, nicio durere... nimic ...
Pana intr-o zi in care a inceput sa ma doara una ingrozitor de rau, am amanat cat am putut, imi era teribil de frica de dentist... cele mai urate dureri au fost... cand am simtit ca nu mai pot m-am dus la dentist, mi-a scos nervu si mi-a pus plomba, dupa mi-a mai plombat vreo 2 masele, aveau carii mici... de atunci a trecut mai bine de un an... acum cateva luni mi-a cazut plomba la maseaua fara nerv... m-am dus in alta parte, la o doamna care mi-a facut o treaba super buna...
De atunci au inceput durerile, eu pot sa mananc doar pe partea stanga, pe partea dreapta ma doare...( de fapt, de vreo 2 ani mananc doar pe partea stanga ) am facut radiografii... am fost la mai multi dentisti si toti imi zic ca e de la maseaua de minte, ca ar impinge-o pe asta si de aia ma doare... ma tine cateva zile bune, iau medicamente si mai trece cateva ore... am fost la dentist mi-a pus ceva acolo si nu m-a mai durut o perioada... acum iar ma doare, de ieri de dimineata... azi, cand m-am trezit aveam partea dreapta umflata rau, acum e si mai rau... ma doare ingrozitor, nu prea pot nici sa vorbesc... dar refuz sa mai merg la dentist, ma enerveaza cand toti zic ca e de la maseaua de minte... in puii mei ... sa o scoata, sa faca ceva :-w

ati patit ceva asemanator? vreau sfaturi... ca in ritmul asta, o scot singura

app: concertul a fost super, atmosfera foarte faina, un concert extrem de reusit... poze am ft putine, o sa le pun cand imi mai trece durerea :(

7 comments:

Andreina said...

Eu zic ca tot la un doctor o rezolvi :-??

Sa te faci bine cat mai repede! :*

Asteptam pozele... si filmuletul :D

cori said...

buna, sunt tot eu, admiratoarea lui ... din pacate n-am ajuns nici la concertul asta, asa ca iar ma bazez pe pozele facute de tine. ce mai facea el, cum era?

cori said...

am vazut in pozele de la tusnad ca si-a schimbat look-ul substantial:)

andreea said...

@ andreina
ma duc maine ca nu mai suport, zici ca mi-a dat cineva un pumn in gura

azi le pun :*

@ cori
da, s-a tuns :)
a fost sotia lui la concert
el era foarte ok, concertul a fost foarte misto si de aceea cred ca toti s-au simtit bine :)

cori said...

nu a fost sotia lui la concert, pt ca am vb cu el...dar sunt curioasa cu cine o confunzi...a stat el cu cineva pe-acolo, l-ai vazut cu cineva?!

andreea said...

era o femeie bruneta, imbracata in negru, putin mai plinutza...
eu asa am crezut, mai ales ca au stat de vb si ca au plecat impreuna..

HuNt3r said...

Am patit si eu asa... si pana n-am ajuns la dentist sa mi-o scoata... nu am rezolvat nimic... o sa vezi ca o sa te obisnuiesti cu medicamenetele si nu o sa-si mai faca efectul.. si pana la urma.. tot la scos ajungi :S