Monday, May 31, 2010

Practica mai 2010

Un coleg de la Geografie (cei cu care am fost noi in practica) a filmat cam tot ce am vazut. A facut un rezumat bun la cele 5 zile.
Mi se par foarte ok filmuletele, sunt bine realizate si chiar mi-a facut placere sa le vad.

Eu zic ca merita sa va uitati :) si nu pt ca apar si eu pe ici colo:)) ci pt ca sunt mai reprezentative decat cateva pozele facute de mine :)







PS: gasca noastra era exact in spatele celui care filma. Noi stateam in fundul autocarului... si dupa cum am mai spus nu am avut nicio treaba cu restul autocarului. Insa mi s-a parut foarte interesanta ideea asta. Si chiar a iesit foarte tare!

Enjoy :)

ps2: ar trebui sa ma plateasca facultatea ca le fac reclama. reclama gratuita :))

9 comments:

Roxi said...

Haha! In primul filmulet apar si eu! :)) (spatele meu)
Veti ramane cu amintiri tare frumoase din facultate... Ce tare!

andreea said...

da, am observat :D
chiar ca o sa ramanem cu multe amintiri. este o perioada super frumoasa.
:)

Pasiunea said...

frumos...insa as fi vrut sa te vad mai mult pe tine
:)

Catalin said...

Miroase a vacanta!

Anonymous said...

cred ca de-abia astepti sa te reintalnesti cu marea, acum ca vine vacanta ;))
foarte fain filmuletul, poate el o sa dispara dar o sa ramai cu amintirile!
Te pup

Pasiunea said...

vreau si eu la mare....:(

andreea said...

@ pasiunea - nu a fost filmat de cineva din grupul meu... ma mir ca totusi am aparut :))

@ catalin - daaaaa. de abia astept :)

@ sorina - iti da seama, sunt nebuna. sper ca in 2 saptamani sa ajung macar o zi la mare :)
da. din facultatea asta o sa raman cu super multe amintiri

@ pasiunea - da... si eu :) cine nu vrea?

Saloane tatuaje said...

Da, sunt bine facute filmuletele, mi-au placut :)

andreea said...

ma bucur :)