Monday, May 10, 2010

Home :)

Am ajuns aseara din practica.
Au fost 5 zile in care am vazut multe, am invatat cate ceva si ne-am distrat... Am fost o gasca super inchegata.
Faza a fost ca practica nu era a noastra, a celor de la Turism, ci practica pt Geografie, dar noi am fost cu profu de licenta. De la noi au fost 12 si restu de la Geografie... nu ne-am inteles sub nicio forma cu ei, ma rog, mai putin cu vreo 4 care erau chiar ft ok... insa de ceilalti nici nu mai vorbesc :))

8 fete... 4 baieti si profu. Un profesor foarte de treaba... poate si pt ca e mai de varsta noastra. Omul e foarte tare, la modu ca e super destept dar ne intelege, stie cand sa glumeasca cu noi si cand sa ne puna sa invatam.
Jumatate din noi l-am ales ca prof de licenta... chiar a fost o decizie buna :)

Zilele astea or sa fie cam full... nici nu am ajuns bine si trebuie sa facem proiecte, harti si sa invatam.
O sa pun pozele in curand si o sa va povestesc pe zile ce am vazut :)
Pana atunci, daca vreti, puteti sa vedeti pe facebook cateva poze

cam asta a fost gasca (lipsesc 2 colege)

si ca sa il plagiez pe Ionut:
VA PUP MAH!!!

No comments: