Friday, May 14, 2010

Bagaje :) iar..

Da... iar plec :) Nici nu am recuperat bine toate orele pierdute in practica de acum o saptamana ca iar plecam. Tot cu facultatea... dar de data asta doar pt 2 zile.
Trebuia sa mergem in Olt saptamana viitoare, dar s-au schimbat cateva chestii si mergem in Valcea.

Sper sa avem parte de vreme buna. Sa nu ploua si sa vedem multe lucruri interesante :)

Nu o sa ma pot bucura in totalitate de acest weekend pt ca duminica (16 mai) se implinesc 6 ani de la moartea bunicii mele... coincidenta este ca 16 mai tot duminica a picat si in 2004... Nu imi vine sa cred cat de repede a trecut timpu... Imi lipseste enorm de mult... o sa revin cu o postare despre ea, dar cu alta ocazie ...

Aveti grija de voi!
Va doresc un sfarsit de saptamana cat mai placut!
Sa aveti parte de soare si sa va bucurati de el!
Va pup :)

2 comments:

Teea said...

Pffff.. iar esti pe teritoriul meu ;)) Sper sa te distrezi..desi orasul nu are multe chestii de oferit. Dar pentru peisaj si zonele inconjuratoare, merita! Te pup.

PS: scuze ca nu ti-am mai dat nici un semn atunci..dar nu mai aveam credit si cand mi-ai dat mesajul eram la practica :(

Prometeu said...

staaaaaaaaaaai.
valcea,cum cand unde?