Monday, May 3, 2010

La Multi Ani, Anna!!

am zis ca daca tot am inceput sa scriu posturi dedicate persoanelor speciale din viata mea... sa continui...

In primu rand:
La multi ani, bubi!!!!!
Sanatate, fericire, iubire, respect si tot ce iti mai doresti, pt ca le meriti, pt ca esti una dintre cele mai sincere persoanele!
Sa ramai mereu asa :) Si mereu cu sufletul asta... stii ce am vorbit noi, nu?

In al doilea rand.
Ana este colega mea de la facultate si una dintre bunele mele prietene.
Ne-am cunoscut, normal, la facultate. In prima zi de cursuri am intrat eu frumusel in clasa, o incapere cam mica...cred ca am ajunsesem cam tarziu ca bancile erau ocupate. Fiecare statea cu cineva... iar in prima banca era un loc liber, langa ea... si pana sa trec mai departe imi zice: "vino sa stai cu mine" ... si am inceput sa facem conversatie. (mi-a maturisit apoi ca atunci cand a intrat in clasa si a vazut colegii s-a intrebat ce cauta ea la facultate :)) ... s-a asezat in prima banca... iar cand m-a vazut pe mine si-a zis "in sfarsit o persoana normala" a simtit ea ceva bun in mine :))
A inceput perioada cu proiectele si am tot stat impreuna si ne-am dat seama ca suntem cam pe aceasi lungime de unda si am inceput sa vorbim/iesim si in afara facultatii...

Ana e taur... si prietena Andreea e tot taur. Au destul de multe in comun. Sinceritatea ar fi una din punctele comune. Seamana destul de mult la caracter si poate de aceea ne-am imprietenit asa repede ... :) Si prietena mea din generala tot taur e. Taurii sunt buni prieteni... chiar te poti baza pe ei ;)

Cu Ana am vorbit despre orice. Ne-am suportat una pe alta in momentele mai naspa din ultimii 2 ani. Am fost alaturi una de alta ... poate uneori mi-a fost alaturi mai mult decat prietene de-o viata...

Bah bubi*, chiar ma bucur ca ne-am cunoscut!!!
Hai La multi ani!!!!!!! >:D< *toata lumea ii zice asa, nu o alint eu :))))

No comments: