Wednesday, May 26, 2010

In loc de noapte buna :)

"As vrea sa innebunesc brusc acum si sa uit. Sa uit de ea si de magia ce o simt cand imi este alaturi. As vrea sa dau timpul inapoi si sa nu o mai cunosc a doua oara. Sau si mai mult sa dau timpul inapoi si sa explic omenirii ca dragostea este cel mai rau lucru ce i se poate intampla in viata. E ciudat, muncesti de-a lungul anilor pentru a construi individul ce iti doresti sa devii iar cand esti aproape gata,cand esti mandru de tine cel care esti,de propria-ti creatie, apare brusc dragostea care darama tot.Toate principiile, toata masculinitatea, luptatorul, caracterul, juramintele, toate se prabusesc la picioarele ei si te trasforma in cea mai moale si siropoasa telenovela latino. Te transforma in tot ce urai mai mult iar ea nici macar nu observa sacrificiul acesta al tau, sacrificiul de sine. Mai grav este ca de multe ori nici tu nu il observi si starea aceea jenanta in care comportamentul, cuvintele, pana si vocea si sperantele se transforma, starea aia pe carea ai luat-o in ras o viata vazand-o la altii,starea aceea te face fericit."


Este un fragment pe care l-am salvat mai demult.
Ii apartine lui Anndrei. Nu mai stiu sigur de la ce postare ca sa pun link.
Mie mi-a placut foarte mult si m-am gandit sa merita sa il cititi si voi :)
O seara placuta!

ps: eu sunt bine, fericita datorita vremii. azi am mers mult pe jos, m-am bucurat la maxim de soare, de muzica... am dat si un examen... am fost si in parc.
A fost o zi reusita :)

1 comment:

Catalin said...

NUUUUUU!!! Nu cred DE LOC in atitudinea asta!!!
"... apare brusc dragostea care darama tot.Toate principiile, toata masculinitatea, luptatorul, caracterul, juramintele, toate se prabusesc la picioarele ei si te trasforma in cea mai moale si siropoasa telenovela latino. Te transforma in tot ce urai mai mult ..."?!?
Este cea mai ipocrita si ne-masculina atitudine de pe pamant! Desigur, cu toti am iubit si am fost iubiti, cu toti am mers de mana prin Arcadia noastra personala, dar daca am tratat-o sau o tratam, macar pentru o clipa, ca pe o Golgota, atunci nici nu am meritat sa simtim iubirea, nici nu am inteles nimic din minunea cu care ne-a investit Destinul in clipele alea.
Nu. Dragostea nu "darama" nimic. Ea construieste. Chiar daca uneori Acea dragoste construieste numai fundatia cladirii fericirii de mai apoi...