Saturday, May 22, 2010

Sesiuneeeee

Am inceput sesiunea. E oficial.
Pana acum am avut cateva examene, dar erau in presesiune... Am avut de facut si cateva proiecte, insa s-au dus :)

Acu vine partea cea mai grea. Invatatul :)
Marti am examen la Asezari umane. E destul de mult de invatat, dar materia este accesibila.

Weeku viitor sa o iau o pauza si o sa fac o escapada :D ca urmatoru examen il am de abia pe 8 iunie, deci e timp :)

Pe 18 iunie am ultimul examen. Ar fi tare daca as putea sa fug 1-2 zile la mare ca si anu trecut :)
Pe 22 iunie incepe practica de vara care tine pana pe 3 iulie. De pe 22 iunie pana pe 27 iunie suntem la Campulung Muscel. O sa fie tot gasca cu care am fost si acum 3 sapt + multi altii :)
Dupa 27 iunie pana pe 3 iulie, cand oficial suntem in vacanta, facem practica pe Bucuresti :)

Absenta mea este motivata :)
Ma bag la invatat!

3 comments:

Anonymous said...

Mare?!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
TAMPESC singur la 700 km de ea!

andreea said...

:( te cred

mergeti la Sibiu? :)

Pasiunea said...

Bafta la invatat. Astept sa ma inviti la o cafea dupa sesiune. :)