Thursday, June 17, 2010

Absenta

Daca mai stateam putin se faceau 3 saptamani de cand nu am mai postat nimic.
Nu stiu ce se intampla cu mine cu privinta blogului... Poate ca il vedeam ca pe un jurnal si dupa a inceput prea multa lume care ma cunoaste sa il citeasca si din ce in ce am inceput sa scriu mai rar si mai obiectiv.

Uneori imi vine sa scriu o gramada de chestii aici, dar ma opresc si ma gandesc ca pot fi interpretate de x si y.

Ma rog... o sa incerc intru in normal si sa nu imi mai pese...

In alta ordine de idei, absenta mea este si motivata. Am fost in sesiune. Mai am un examen si scap... maine :)
Dar de luni sunt in practica. O saptamana la Campulung si una la Bucuresti. Deci de abia pe 3 iulie o sa fiu in vacanta.

Nu ma intrebati de examene. Nu stiu ce a fost cu mine sesiunea asta....

In rest, sunt ok.
Incerc sa ma bucur de soare, de vremea buna, de strand si de prieteni dragi :) de iesiri nocturne, de plimbari... intr-un cuvant de VARA. Caci, da, vara ma simt cel mai bine.

Ps: e putin cam sufocant aerul pt gustul meu, dar nu ma plang. am vrut vara, vara am primit :)

ps2: mi-ati simtit lipsa, aaa? ;;) stiam :) asa ca v-am pus o poza. karoke :))

6 comments:

Anna said...

Chiar ma gandeam ca-s grele examenele...

Prometeu said...

>:D<
poza e suuper pozitiva:D

memori3s said...

daaa ne-ai lipsit! fbn ca ai scris, si nu te mai gandi la ce poate sa gandeasca x si y;)traieste cum iti place!
te pup

andreea said...

@ Anna - da, au fost si grele. dar a fost si vina mea...

@ Prometeu - >:D< sarumana

@ sorina - :) asta o sa fac. Multumesc.
pup si eu

Anonymous said...

Si...cum au fost examenele? :))
GLUMA!
Lasa Andreea, no stress. Suntem tineri ... ce ne pasa (cand viata e asa frumoasa) - astia-s 3 Sud Est sau ceva pe acolo.

andreea said...

@ dodo
se putea si mai rau... si in fond, eu sunt sanatoasa. examenele sunt acolo si in toamna :))