Friday, May 28, 2010

Pe role :)

Ador sa ma plimb cu rolele.
Primele role cred ca le-am avut la o varsta foarte mica... erau din plastic, faceau atata zgomot :)) Cand au aparut cele din silicon a fost mare isterie. Nu toata lumea avea, pt ca nu isi permitea. Dintre toti copii de la bloc doar o prietena avea, erau de la Roxa, tin minte ca toti ne plimbam cu ele. Fete, baieti.. nu conta. Nu conta ca pe mine ma strangeau groaznic (mereu am trait pe picior mare :) ), iar Roxanei cred ca i-ar fi incaput ambele picioare intr-o rola :))

Momentul maxim a fost cand mi-a cumparat mama si mie role. Role bune... cand am intrat si eu in randu lumii. Doamne, cred ca eram cea mai fericita. Nu le mai dadeam jos... Le am de vreo 6 ani. Cred. Mi-am mai cumparat unele, pt ca mi-au placut foarte mult, acum vreun an, dar imi sunt foarte mari.. am crezut ca pot merge cu ele... insa chiar nu se poate. Sunt cu vreo 4 nr mai mari :)) Aaaa. daca are cineva 44-45 la picior si le vrea, sa ma anunte, le dau ieftin.

De cateva zile am inceput sa ies iar cu rolele :) Am iesit de cateva ori cu Ana, imi place ca mergem mult, ne plimbam ore bune. Fata de turele de maxim 2 km pe care le faceam cu prietenele mele de la bloc, cred ca am facut juma de Bucuresti impreuna cu Ana..

Ar trebuie sa se faca o pista si pt role .. speciala. Fara gropi, o mica parte din strada. Ca m-am saturat sa merg pe trotuar si sa ocolesc fiecare groapa, denivelare, canal (seara e si mai naspa, noroc cu lanterna de la telefon)... iar pe sosea imi este destul de frica, sunt multi nebuni. Si in plus, nu e foarte mult loc din cauza masinilor parcate...

sfat: iesiti pe afara... plimbati-va.
coborati cu o statie inainte de destinatie si mergeti pe jos... e atat de placut.
e atat de frumos afara incat e pacat sa stam la calculator...

:)

7 comments:

Cezar said...

Azi imi cumpar role!

Pasiunea said...

cand iesim la o plimbare...cu rolele?

memori3s said...

Si rolele mele au ramas mici!:(
Trebuie sa imi cumpar unele noi poate iesim la o plimbare :D


Sorina

andreea said...

@ Cezar - ma bucur!!! :)

@ Pasiunea - cand se face frumos afara :)

@ Sorina - dai un semn si iesim. pup

Joker said...

Da da dar cine sa ne predea cumtrebuie...Cele mai simple lucrururi Fericite!!!?

Cezar said...

Cum am spus pe 29 Mai , mi-am luat role. Multumesc pentru idee! Astept sa ne vedem in parc pe role :)

Evergreen said...

Ahhh, noaptea e frumos :)