Wednesday, May 12, 2010

Relatii, varsta si bani

Este un subiect despre care imi este destul de greu sa vorbesc, insa aseara mi s-a intamplat o faza destul de amuzanta :)

Inainte de asta sa va povestesc pe scurt despre mine.
Am primit o educatie destul de stricta, ai mei m-au invatat sa fiu intr-un fel, sa nu profit de oameni, sa nu iau ceva ce nu este al meu, sa dobandesc totul prin munca mea.
Tata mi-a zis sa imi platesc mereu consumatia. Asa mi-a zis tot timpu, sa nu depind de nimeni si sa nu datorez nimanui nimic. Ce mananc sau beau - sa platesc.
Faza cu eu sunt fata si baiatul tre sa plateasca, dpmdv, nu mi se pare tocmai corecta. Recunosc, au fost cateva dati cand am acceptat sa mi se plateasca consumatia, insa cu greu sau pt ca in momentul acela asa am crezut de cuvinta, pt ca sunt momente si automat persoane care nu te fac sa te simti ofensat.
Ma refer la faptu ca unii se ofera sa plateasca pt ca "asa trebuie", pt ca asa au fost invatati de alte tipe, de circumastante .. ci nu pt ca asa simt.

Nu stiu daca este bine sau nu cert e ca mai bine previn decat sa tratez. Nu de putine ori am vazut in jurul meu oameni care isi scoateau ochii pt bani, pt ce si-au luat unul altuia. Si oameni de la care nu te asteptai ca pot face asta...

Daca eu nu prea accept sa mi se plateasca consumatia, cu atat mai putin o sa accept bani din partea cuiva. Gen, sa stau cu cineva pt bani.

Asa.. in mare cred ca am zis ce era de zis ... acum sa va povestesc faza de aseara.

Eram la Ateneul Roman, la recitalul lui Joshua Bell, venit in cadrul Cruciadei Culturii. Recitalul a fost superb, nu pot sa zic ca sunt un fan al acestui gen de muzica, insa chiar m-am simtit foarte bine, la bis aveam pielea de gaina :)... ma rog, nu aici vroiam sa ajung.
Inainte de recital eram pe hol cu fetele... Si un domn (pt ca avea peste 40 de ani) tot se baga in seama cu mine. De fapt domn e un cuvant cam mare, mai bine barbat punct. Se vedea ca e un tip prezentabil si ca face parte din stafful Ateneului asa ca am incercat sa fiu cat de cat politicoasa, ca in alte contexte il dadeam d**** de la inceput :) adica daca eram in alt loc, nu in Ateneu.

Ma intreba ce parere are prietenul meu despre cerceii mei, daca nu il deranjeaza... da ce inaltime am... aaa, eu eram si pe tocuri si cand m-am ridicat in picioare vine langa mine si cica "ne potrivim"... el avand 1.60 pe varfuri si eu 1.90 :)) in gandul meu "da, ca Monica si Iri" ... Simteam ce urmareste, ca fata iti dai seama imediat de privirea acea flamanda, privirea acea care simti ca te scarbeste fara ca persoana respectiva sa puna macar mana pe tine.

Au mai fost tentative de conversatie insa vorbeam destul de monosilabic si plecam. In sfarsit, la final vine la mine si ma intreba daca nu am cumva o carte de vizita, ii zic ca nu. Dupa imi cere nr de telefon, ii zic ca nu i-l dau, ma intreaba de ce, ii raspund ca nu vad rostul, la care imi zice ca poate te sun sa iesim... ii zic ca nu si plec. Stiam ca nu o sa inceteze asa ca data urmatoare cand a venit i-am dat numarul. Numarul gresit :))

Ma gandesc ca a crezut el cand i-am dat numaru... ca gata... am zis de 3 ori NU si dupa i l-am dat, o sa iesim de 2-3 ori si aia e.. m-a cucerit :))
Mi se face o sila maxima de persoane ca astea. Paula mi-a zis ca mai bine il expediam de la inceput, da, recunosc, asa trebuia sa fac... insa am zis ca poate daca ii dau de inteles ca nu ma intereseaza, fara sa fiu nesimtita o sa fie ok.

De fapt, daca stau sa ma gandesc, poate el asa este obisnuit. Sunt sigura ca multe alte tipe in locul meu ar fi iesit cu el. Lumea e plina de curve :) Si poate de aia multe femei sunt tratate asa... cand ai avut parte numai de curve nu stii sa te porti cu o fata/femeie ... crezi ca orice tipa o cuceresti cu nr banilor nu cu nr neuronilor ;)

Oare barbatul acela nu s-a gandit ca as putea sa ii fiu fiica? Oare acasa nu are un copil de varsta mea? Daca la randul ei, fata, ar fi fost asaltata de un tip ca el? E un cerc vicios.
Eu nu stiu cum se face chestia asta. Nu as putea sa stau in veci cu un om asa. Un om care mi-as putea fi tata. Un om cu privirea aceea de animal in calduri.

Daca iti pierzi demnitatea ... pierzi tot. Sa nu te mire de ce dupa aia toti iti bat joc de tine. Odata ce ai acceptat sa inghiti ceva doar pt bani, o sa o faci si a doua oara si a treia... ;)
Dar de fapt...de ce sa te intereseze? Banii conteaza, nu? :)

Sa nu va simtiti vizati...
Toate astea se intampla intr-o alta lume.
In lumea asta fetele stau cu baieti din iubire si baietii stiu sa respecte o fata prin comportament, nu prin "bani=respect"

Noi sa fim sanatosi!

LE: ca tot a venit vorba de bani, va recomand un post genial al lui Andrei. Pe Andrei il gasiti si la recomandari, in drepta. Andrei Ghiorghe . Merita citit :)

3 comments:

Andrei Ghiorghe said...

Multumesc din suflet Andreea. Scrii minunat si ai un caracter deosebit. Sunt mandru sa am o prietena ca tine chiar si numai in mediul virtual.

andreea said...

Cu cea mai mare placere!
Multumesc mult!
Asemenea ... si eu ma bucur ca am gasit un prieten in tine.

Joker said...

Intre libidinosi end naturali exista o destinctie:))
Trebuie sa o vezi, sa o simti.
Restul, e..Iubire
Ps
Io..n-as fi departat de varsta aluia(freek). Ba chiar..moore than that