Tuesday, June 17, 2008

Sfarsitul anului scolar - 13 iunie 08 ...

Vineri a fost serbarea scolara, sfarsitul anului scolar... cum vreti sa-ti ziceti :)
Pe la jumatatea semetrului ne gandeam sa ne facem robe, sa avem tot liceul robe, fiecare clasa, sa aibe, normal, culoarea specifica, am renuntat la idee pt ca am crezut ca o sa ne fie cald si in plus, robele sunt pt facultate... ce sa zic si eu acu? ;))
Nu ma asteptam ca 5 din 7 clase sa aiba robe... s-a vazut frumos, iar noi nu am fost oile negre, ci albinutzele :) am dat o pata de culoare ;)
Momentul defilarii a fost unul foarte greu, am avut emotii mari...realizam ca se termina, de fapt, ca s-a terminat...( o sa pun si filmuletzul in curand )



















Dupa defilare am intrat in clasa, am mai stat putin de vorba cu diriga, a venit si Dna Bobirica ( diriginta dintr-a 9-a ) cu fetitza ei, e o scumpete ... am vb despre Bac, despre romana oral si am plecat... stabilisem de joi sa mergem dupa festivitate undeva sa bem un suc, sa mancam ceva si dupa sa ne inchidem in casa, sa invatam :))

Am fost in L'Incontro din Tineretului cu o parte din 12 F si cu diriga, imi pare rau ca din 31 am fost doar 12, dar asta e, asa a fost mereu...
Ne-am distrat, am mancat pizza, am baut bere, suc... a fost un moment placut, o terasa in aer liber, vreme frumoasa... sunt amintiri care o sa imi ramana mereu in suflet :)













Nu cred ca realizez cu adevarat ca am terminat liceul, am impresia ca o sa dau Bacu si in septembrie o sa vin din nou la scoala, la 2 statii cu 313... probabil ca o sa realizez cu adevarat de abia in toamna, cand o sa incep pe 1 octombrie, nu pe 15 septembrie, cand o sa merg la facultate, alaturi de alti oameni, necunoscuti, de diferite varste, poate nu asa de sociabili ... nu o sa mai am clasa la parter, langa baia de fete, aproape de magazin, nu o sa se mai sune la fara 10, nu o sa mai alergam ca sa prindem o banca libera sau un loc la magazin in fata, nu o sa mai alergam pe scari de profesori, cand chiulim... nu o sa ne mai admiram in oglinda de la 1 cand mergem la info ... nu o sa mai facem poze pe scari, nu o sa mai fim de serviciu pe scoala, sa ne batem pe locurile de la 2 si 3 ( acolo se sta degeaba ) si sa fugim de cancelarie... nu o sa mai imi pun bretonul pe spranceana si nu o sa mai imi scot cercelul din buza cand intra directoarea... nu o sa mai facem multe... nimic nu o sa mai fie la fel...

Simt s-a mai terminat un capitol important din viata mea, cred ca cel mai frumos... majoritatea au zis ca anii de liceu sunt cei mai frumosi, unii i-au contrazis si au zis ca anii de facultate sunt cei mai frumosi... eu cred ca asta a fost cel mai frumos, ne-am maturizat in astia 4 ani, nimic nu poate sa fie mai important... imi aduc aminte cat de inocenti eram la inceputul liceului, eram prostuti, mici... ziceam mereu: " cum? eu sa fac asa ceva? niciodata " :))
Imi vin multe momente haioase in minte acum... multe poze care se deruleaza foarte repede... poze facute cu ochii... inregistrari...
O sa-mi fie greu, foarte greu... o sa imi fie dor, foarte dor... de toti... de altii mai mult, dar de toti o sa imi aduc aminte cu drag mereu... au ramas doar momentele placute petrecute impreuna, cele mai putin frumoase s-au sters... nu o sa isi aduca nimeni aminte de ele...

off...
In loc sa invat... stau ca blonda in fata calculatorului si pun poze si scriu pe blog...
Gata... tre sa mai scriu ceva si dupa ma duc la somn...

Am mai zis o data cred, dar mai zic o data, de 2 ori... de mii de ori

Va iubesc, bah!!! >:D<

1 comment:

galani said...

cunosc foarte bine feeling-ul.
Si esti unul din putinii care a realizat, din timp, cand o sa i se faca cu adevarat dor de liceu. pe 15 septembrie. cand ceva va lipsi, ceva se va rupe in acel moment. Nu te vei mai duce la scoala.
iti urez multa bafta la bac si admitere :p take care !