Wednesday, June 25, 2008

Am cazut ...

Da, azi am cazut... din pat :)) de fapt aseara... nu vroiam sa va povestesc, dar m-am amuzat prea mult singura pe tema asta
Nu stiu ce visam, nu cred ca visam ceva, cert e ca eu credeam ca sunt pe la jumatatea patului, nu la margine si am vrut sa ma intind mai mult si puff ... jos, ametita ma ridic, ma pun in pat si ma culc la loc :))

mi-am adus aminte de asta acum cateva ore :))
va mai zic un secret, nu e prima data, cand eram mica cadeam des din pat :)) mereu avem impresia ca patul meu e mareeee :D

voi ati cazut vreodata din pat? :)

4 comments:

Anonymous said...

dap..de muuuulte ori :-j
si tot de atatea ori ma trezesc in diverse pozitii: ma culc cu capul spre sud sa zicem, ma trezesc spre nord, sau ma trezesc spre vest :)) si vorbesc in somn..si plang, si rad..
ehee :))

Andreia said...

Si eu. Eram mica mica. A cazut intai perna, care era imensa, si apoi eu peste ea. Mi s-a spus ca am mai dormit un pic jos...era moale ;))

Alexandra said...

A, da, uite si eu am cazut o data din pat, dar eram intr-o tabara si aveam paturi suprapuse, eu eram la cel de sus, desigur, si sa cazi de la h aia nu e chiar placut, ma dureau toate oasele dup'aia. De fapt a cazut intai patura si dupa aia cred ca m-am intins eu dupa ea si asa am cazut :p

Cas said...

si eu mai cad din cand in cand :)) :"> ...sa ai grija!