Monday, June 2, 2008

Pe-o terasa la mareeeeeeeeee 8->

Trebuie sa ajung pe-o terasa la mareeee...
Sa pierd vremea pe plajaaaaa
Sa ma imbaaaat
Si sa caaaaannttt :D


Chiar am nevoie de ea, de mare ... mi-e dor de tine bua... anu trecut te-am vazut de 5 ori, pe putin...

Pe 3 iulie o sa am bacu la sport, pe 4 iulie e ziua mamei, iar pe 5 iulie aflu rezultatele. Vineri seara, pe 4, imi fac bagajele, iar sambata dimineata plec la mare, indiferent de rezultat... daca iau bacu, plec doar pt week, daca nu iau bacu ( doamne fereste ) plec si nu ma mai intorc :)) deci, de plecat tot plec :D

poate reusesc sa plec si weeku asta, dupa lansarea Vama... cine stie ;))

3 comments:

Paula said...

Mai mult ca sigur o sa iei bacul, deci planul de a ramane forever la mare nu tzine. :))

wilde'n free said...

:) asteaptama si pe mine... :( pe 26 hai sa mergem, dute la bunici inainte si pierde vremea sa termin sh eu sesiuneeaaaaaa :|:|:|

rina said...

pai eu nu as mai vrea sa iau bacul:))
si eu vreau pe o terasa la mare..
nu mai pot.trebuie sa scap de scoala sa-mi iasa 5 la mate si gata plec si eu!