Friday, June 20, 2008

Calm? Liniste? Cafea?

E vineri, ora 22:00... ce fac eu? stau pe net... azi am fost cu Flori sa imi caut fusta si maieu negru ( nu, nu ma duc la o inmormantare, doar ca asa tre sa fiu imbracata la oral, ma rog + boleroul galben ) fusta n-am gasit, insa mi-am luat 3 bluzite :x
azi a fost o zi pierduta... ciudat e insa ca eu sunt calma, foarte calma, extrem de calma si linistita, de parca as fi invatat tot anu si nu as avea de ce sa imi fac probleme...

uneori ma sperii... ma asteptam sa fiu ingrozita, sa invat de frica... dar cum sa inveti intr-o saptamana atata materie? ma rog, acum au mai ramas doar 2 zile... toata saptamana asta am stat si am scris la istorie, tot caietul, de ce? poi, pt ca unele lectii nu le aveam, si vroiam sa le am scrise separat, doar lectiile pt bac... sunt vreo 60 de pagini, am retinut ceva... adica stiu cand a fost razb de independenta, razb rece :)

am inceput sa beau cafea... eu, care nu am baut mai mult de un litru de cafea in viata mea... nu stiu ce efecte are la voi cafeaua, dar pe mine ma adoarme... :-?? nu ii vad rostul... sa ma trezesc mai devreme sa-mi fac cafeaua, poi pt mine 10 min de somn conteaza :D
am inceput sa beau energizant ( de parca nu as avea eu destula energie in mine, nu pt invatat, pt orice altceva :)) ) am descperit energizant la 1 litru Booster, are acelasi gust ca Redbull, numai ca asta costa 4 lei la 1 litru :) o afacere buna ...

am inceput sa-mi fac planuri de mare... peste fix 2 saptamani o sa imi fac bagajele pt mare :x de abia astept

mai e putin, 2 zile... :-ss

program TV ( pardon, BAC ) :
luni - e prima zi de oral, la romana o sa fiu la scoala alaturi de colegi, sa aflu cum sunt comisiile, bla bla
marti - e randul meu, si eu nu stiu nimic la rom oral, sunt 100 de texe pe care eu nu le-am citit... m-am uitat decat pe primele... si sunt ft grele... mi se pare ca nu au nicio legatura cu lb romana... ma rog... fie ce o fi... cu putin noroc trec si de asta... am inteles ca nu pica la oral... deci :))

miercuri si joi - engleza oral... avem 33 de compuneri pt net... sunt destul de greoaie, pt ca sunt la intensiv, textele ... nu eu :)) compunerile le-am luat de la Ana, sper sa le citesc pana miercuri

vineri - romana scris, dat fiind faptul ca la simulare am luat 8.20 ;;) si nu am invatat nimic, nici nu am copiat, totul a fost din capusorul meu blond, nu imi e frica... de luat iau... cu nota mai mica daca cade poezia, cu nota mai mare daca cade proza... am citit toate cartile... mai putin Ultima noapte... care e in 40 de variante :)) nu-i bai, vad filmul in week

samb, dum, luni - invat... cica :))

marti - geografie... aici nu prea mi-e frica, ma descurc, Europa imi place, Romania ma cam enerveaza, dar merge... aici sper sa iau nota cea mai mare...

miercuri - istorie, aici e aici... daca nu copiez... pic... nu stiu mai nimic... si nici nu cred ca o sa invat prea multe ... ma rog, daca nu copiez cred ca as lua 5... pt ca sunt 3 subiecte, I si II sunt intrebari pe baza textului, si e simplu... nu tre sa ai foarte multe cunostiinte despre istorie, ci sa te duca capul, iar III e un eseu...

joi - sport... aici o sa fie simplu... cred :)) in loc de viteza, unde trebuia sa scot 8.00 ca sa iau 10, si scoteam 8.90 (in cel mai bun caz), am ales sa arunc cu o bila de 3-4 kg, 5 metri... e simplu, toata clasa acum arunca cu bila asta :)) voleiul e simplu, abdomenele la fel... la saltea e mai aiurea ca nu pot sa fac podul de jos, de... am 1.85 ... daca cad de acolo ma duc draq :))

vineri - 4 iulie... ziua Americii si a mamei :x

sambata - aflu rezultatele si mareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

asta a fost programul meu :)
o sa mai scriu pe aici ... sper :)

app: sa imi tineti pumnii... am nevoie de noroc, mult noroc :-<

4 comments:

Paula said...

Sa te uiti la filmul cu Ultima noapte. Mie asta mi-a picat..si cu toate ca nu citisem a iesit totul ff ok si am putut sa aberez pt ca stiam firul narativ. :P

Carina said...

Andreea, sunt in stare de soc. Mai bine nu citeam ce ai scris :((

sweetchild said...

:)) Imi place programul tau! Dar cum naiba ai 33 de bilete la engleza? Eu dau bilingv si am doar 23...

La romana oral mi-e frica... la romana scris nu :)) Am luat 10 pe sub II si III la teza, so...cred ca ma descurc. Mate: de picat nu pic, asta-i clar. Sper la subiecte abordabile, ca sa scot si eu un 9, macar. 2 iulie: day of pain. Adica bio. Unde...am invatat. Ieri, azi :P Nu am pus mana pe bio tot anul, am invatat si eu in ultima saptamana. E ok, trecem si de asta :)) Si apoi geogra unde chiar sunt pregatita si nu am niciun stres :))

BAFTA MULTA copilu' si sa ne vedem cu bine dupa(ca am auzit ca exista viata dupa bac:P)

HUUGS!!
Silvia

andreea said...

@ paula
ma uit azi la film :)

@ carina
:-s ce am zis?
ai stat cu mine 2 saptamani si ai vazut ce-mi poate pielea, ma descurc... de luat iau la toate, depinde de nota... mai invat, promit!!!

@silvia
am 33 de compuneri... asa e pe net :-??
tu o sa iei nota mare ;) nu imi fac probleme pt tine...
la oral tre sa fi stapana pe tine ( eu vorbesc :)) )
la bio, poate ai o comisie mai buna... si in fond biologia de a 9-a si a 10-a e simpla, din asta dai nu?
bafta multa si tie >:D<
o sa sarbatorim dupa Bac...
totul o sa fie bine :D
te pup

@ meli
nu ma bazez pe copiat, nici pe comisii... doar sper sa am ceva noroc...
daca as lua si eu 8.60 as fi un geniu :))