Monday, June 23, 2008

3 = ghinion

Aseara am adormit relativ repede, vroiam sa ma trezesc pe la 9 sa merg la scoala sa vad ce au facut fetele, sa vad cum e comisia mea ...
Ma trezesc bursc la 9 fara 20 cu numele unei colege in cap, ma imbrac repede, ma incalt, imi iau suc si plec ... ajung la scoala, in curtea liceului zeci de copii asteptau sa intre, emotia era in floare...
Aflu de la o colega ca un tip a luat 6.50 la comisia 3 ( comisia mea ) si nu a zis mai nimic.... eram fericita, ma gandeam ca daca el nu a stiut nimic si a luat 6.50 eu o sa fiu un geniu :)) dupa cateva minute iese un coleg cu nota 8, a zis ca i-au pus o gramada de intrebari capacana, ca l-au intors pe toate partile...
Toti care au iesit de la comisia asta erau dezamagiti... au fost note de 5,6 ... astea au predominat ... un singur 10, la un baiat ...
Cica sunt 2 babe nesuferite si fac orice doar ca sa te incurce, pe mine sigur o sa reuseasca sa ma incurce, la ce emotii o sa am ... pe o colega nu au lasat-o sa zica despre Dacia Literara pt ca tipul din fata ei a zis 2 prop despre asta...
La comisia 1 si 2 au fost numai note de 9 si 10...

Asta e...
Fiecare cu norocul lui
Sper sa se trezeasca bine maine dimineata...bine-dispuse

(app: va zic de pe acu, daca e nota proasta nu o zic aici ;) )

4 comments:

HuNt3r said...

nici nu o sa fie nota proasta! :P o sa fii urmatoarea cu 10 :D

Anonymous said...

am citit ce ai scris pe blogul lui tudor..
eu am ramas scarbita de toate astea..inca de la atestat cand toti au luat 10..
bacu'...off cate as zice, cati nervi am, cat de prosti sunt unii..

bafta si la urmatoarele :*

Anonymous said...

PS: te-am adaugat in blogroll. hope it's ok :P

andreea said...

@hunt3r
am fost urmatoarea cu 9... 10 a dat de abia dupa pranz

@LittleMissHappy
da, sunt extrem de scarbita... nu ma asteptam sa fie chiar asa... nu mi se pare corect... pt ca te demoralizeaza o nota mica la oral (aici nu ma refer la mine, ci la fetele care au luat 6 sau 7) sa inveti un an de zile si o proasta sa strice tot...
asta e romania

multa bafta si tie :*
o sa fie bine o sa vezi :)

app: si eu te avem la favorites, te citesc de ceva vreme, dar in blogroll nu m-a dus capu sa te pun, vroiam sa citesc doar eu :)) sa nu arat si la ceilalti :D