Saturday, June 21, 2008

Fericire :)

Sunt fericita :) Mi-am dat seama ca am alaturi de mine persoane super deosebite, ca sunt norocoasa ca le am, ca fac parte din viata mea... Sunt legaturi care nu o sa se rupa niciodata, sunt absolut sigura de asta! Sunt persoane care vor ramane in suflet mereu, nu ai cum sa uiti asa ceva! Niciodata!
Sunt multumita, impacata ... am multe sentimente bune in mine in momentul asta ...
Cel mai frumos este momentul cand realizezi ca esti fericit!
(am un zambet de la o ureche la alta)

Am invatat ceva zilele astea, cum sa nu ma mai cert cu persoanele dragi... de fiecare data cand sunt certata cu cineva, sau chiar in momentul cand ma cert cu cineva ma gandesc cum ar fi daca in urmatoarea noapte nu ar mai fi... si imi piere pofta de cearta... imi zic asta in gand, ma calmez si e totul ok... cand sunt foarte nervoasa zic " nu, nu o sa dau inapoi, tip acu... dupa o sa treaca, dar tre sa stie ca sunt FOARTE nervoasa"... si dupa ma gandesc: "dar daca nu o sa existe un dupa?"
asta o sa fie mottoul meu :D
e incercata, cu 3 persoane diferite... si cu una de mai multe ori :)
ps: e valabila doar in cazul persoanelor dragi

No comments: