Friday, June 13, 2008

Bal - 10 iunie 08 ( Promotia 2004-2008, Octav Onicescu - 12 F )

Marti a fost balul nostru, la CCA, un loc foarte dragutz si elegant :) a fost super tare balul, nu ma asteptam sa fie asa marfa, sa ne distram atat de mult... Dupa cum v-am povestit am avut tocuri de 7 cm, sandale, care erau foarte incomode, tot drumu m-am rugat sa nu cad, facem pasi mici, dar siguri :)) la poze ii puneam pe ei sa vina dupa mine, a fost amuzant, intram in sala, ma asez langa Andreea, si se aude o melodie misto, vroiam sa dansez... dar cum sa dansez cand eu de abia mergeam? :)) am fost inspirata cand mi-am luat la mine pantofii si balerinii... Toate ziceau, lasa Andreea ca poti sa mergi, sunt frumoase sandalele, nu le da jos... dar nu ele aveau 1.92 si se leganau ca un pom de Craciun :)) mi-am luat frumos pantofii si am inceput sa dansez, simteam ca sunt in al 9-lea cer... am mai dansat eu cateva melodii, am mancat si am zis ca ar fi mai bine sa ma descalt de tot... si asa am ramas pana la sfarsit, in picioarele goale, vreau sa zic ca simteam ca am 1.50 si pot sa zbor :)) nu cred ca vreti sa stiti cum aratau picioarele mele la sfarsit... erau negre negre negreu :)) am sarit, am cantat si am dansat toate noaptea, toti... nu numai eu :D si profesorii au dansat, am fost uimita de ei... m-am/ne-am simtit super bine, ca intr-o mare familie, de fapt suntem o familie, avem 4 ani impreuna... cu unii ne intelegem mai bine, cu unii mai rau... dar, simteam ca dupa balul asta totul ar fi fost mai bine ( a mai zis o colega chestia asta ) ... pt o seara am uitat ca avem bacul, ca saptamana viitoare o sa fie una de stres...
Regret ca scriu de abia azi despre bal, cred ca daca as fi scris miercuri as fi avut mai multe de povestit...
Au bagat si vreo 2 manele, la insistentele unora... fiecare cu gusturile lui :) m-a cam enervat ca nu avea 18 ani sau it's my life ...
La 12 noaptea i-am cantat Geanei "la multi ani" ... am dat dedicatii... a fost super... v-am mai zis in articolul anterior ca orice e intre noi, in momente de-astea suntem super uniti... i-am cantat la multi ani pe scena, multi ni s-au alaturat... i-am cantat si cand ne-am asezat la masa... imi pare bine ca am facut parte din clasa asta... de departe s-a vazut ca am fost cea mai tare clasa si cea mai frumoasa ;) 25 de fete si 6 baieti... :)
Au bagat de 2 ori " Ani de liceu ", prima data la inceput... mereu mi se face pielea gaina cand aud melodia asta... si la sfarsit, a fost ultima melodie ... eu eram pe afara, nu stiu ce facem... dar Dana a filmat si filmuletzul se afla mai jos...
cam atat, daca mai e ceva de zis o sa revin...
pana atunci poze :)







































si filmuletzul de la sfarsit...
ani de liceu...
cu prietenii pe viata... scumpi ani de liceu :)
si inca ceva: tot ce am eu frumos, frumos in viata mea e pentru ca va am pe voi >:D<

1 comment:

Andreina said...

Uitandu-ma la pozele astea mi-am adus aminte de balul meu (28 mai...2002, parca :-S )care a fost tot la CCA. :) (M-a amuzat putin ca si voi ati facut poza pe scarile alea interioare... ;)) )