Wednesday, June 25, 2008

9 zile si gata

mai sunt 9 zile si am scaaaapaaaat :D

de abia astept sa se termine tot, simt ca o sa treaca timpul foarte greu...
urasc senzatia asta ciudata pe care o am, nu imi place ca simt mereu un gol in stomac, nu imi place dezordinea din capul meu si din camera... nu imi place ca de fiecare data cand mananc ceva mi se face rau...
m-am saturaaat :D

vreau sa vina ziua de joi, sa dau la sport si sa urluuuuu tare " sunt fericit " ziua aia cred ca o sa fie cea mai fericita :))
simt ca dupa bac o sa apreciez viata mai mult :)) [ sa nu va luati de mine cu fraze gen "bacu e un fleac, mai incolo va fi greu" ... poate ca asa e, dar toate la timpu lor, step by step ]

am programul facut pt urmatoarele 2-3 saptamani :D
sapt viitoare: bac, normal
week -> MARE :x
weekul viitor - nunta ;;) cununia la Pitesti si nunta la Brasov... chiar ziceam ca vreau o nunta :D
si sapt urmatoare ma gandesc la facultate si adimitere :))

5 comments:

Anonymous said...

9 zileeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :-w
doamne , nu mai am stare :)) abia astept :D

Co said...

Bafta in continuare!

galani said...

da chiar, nu mi-ai zis unde vrei sa dai :)

andreea said...

@LittleMissHappy
mie imi zici?!?!
de abia astept sa scaaaap ... sa vad mareea :x

@co
sarumana, sa dea Dzeu sa am bafta :)

@galani
nici eu nu stiu sigur :))
jurnalism sau turism
nu m-am gandit, sa ma vad cu bacu luat si dupa ma gandesc :D

HuNt3r said...

da... 9 zile :(
sa scapam odata cu bine! :D