Sunday, June 22, 2008

:)

De dimineata am fost cu Andreea la biserica, la Sf Anton, sa ne rugam pt bac, se zice ca Sf Anton e facator de minuni... exact de ce am eu nevoie acum, de o minune :) am scris acatiste, am aprins lumanari si am mers acasa... pe mess vorbeam de comisii ( fara sa stim la ce comisie suntem ) iata ce i-am zis eu la un moment dat:
AndreEA (6/22/2008 5:03:51 PM): cred
AndreEA (6/22/2008 5:03:53 PM): k o sa fim
AndreEA (6/22/2008 5:03:54 PM): aman2
AndreEA (6/22/2008 5:03:56 PM): la comisia
AndreEA (6/22/2008 5:03:57 PM): 3
AndreEA (6/22/2008 5:03:58 PM): :D

Mai tarziu, la ora 5 am fost sa vedem la ce comisii am cazut si in ce zi... observ cu suprindere ca suntem amandoua la comisia 3 :) dar in zile diferite... poate visez si ce ne da la bac :))
Am avut un presentiment bun... stiam ca o sa fie doar 3 comisii, da de fapt sunt 4
Sper ca numar 3 sa imi poarte noroc, e unul din numerele mele norocoase, 3 si 7 :)

Maine o sa fiu alaturi de colegii mei, de dimineata pana dupamasa, pana la 4 cred ... vreau sa aflu tot ce are legatura cu comisia mea, ce note da.. bla bla :D

Deci marti la 08:45 dau oralu la romana...
M-au nimerit cu ora asta, urasc sa ma trezesc devreme, dimineata nu sunt coerenta in gandire, casc mult, neuronul nu se trezeste nici el, decat dupa 12 :( ... sper sa nu imi treaca prin cap sa aman ceasu cu o ora, cum facem in timpu liceului, cu gandu "hai ca mai dorm o ora" ... in orice caz, ma trezesc de la 6 :)

ps: multumesc mult pt urarile de bine pt bac, aici pe blog, pe mess sau la tel... ma ajuta mult >:D<

banc:
La un BAC se prezintă elevi cu diferite pregătiri. Intră primul foarte pregătit şi iese radios: - Cum a fost? îl intreabă ceilalţi. - E… ca între profesori… - Adică…? - Ei întrebau, eu răspundeam, ne completam… Intră al doilea şi la ieşire aceeaşi întrebare: - Cum a fost? - Ca de la profesori la elev… ei întrebau, eu răspundeam, mă mai ajutau ei… Intră al treilea… şi la ieşire: - Cum a fost? - E… cum să fie… ca între popi… - Cum aşa? - Păi ei întrebau, eu îmi făceam cruce, eu răspundeam, îşi făceau ei cruce…

No comments: