Friday, June 27, 2008

BAC

Am uitat sa scriu ca am luat 10 la engleza oral, am avut o comisie super, 2 doamne ft dragutze, au zambit tot timpul, asa da comisie :)

Azi am dat la romana scris, mai stiti de postul meu in care ziceam ca sunt prea calma, prea linistita, nu? asa am fost si ieri, nu am invatat nimic, nu aveam chef, nu stiam nimic din poezie, decat Bacovia, Ult noapte nu citisem, filmul nu am apucat sa-l vad... erau cateva opere care le stiam.

Visele se implinesc ;) cel putin ale mele, am visat aseara ca am uitat banii acasa ( de bomboane, nu va ganditi la altceva :D )si ca mai erau 5 min si incepea examenul si m-am trezit speriata, chiar ziceam sa NU UIT... bun, ma trezesc, ma imbrac si ma suna Anna "hai fata la scoala, ca suntem in aceasi clasa, mai repede" ma incalt repede si plec... la 20 de metri de liceu ma intalnesc cu Nitza, care ma intreaba daca am sa ii schimb 500 de mii, am simtit ca imi pica ceru in cap, repede... sun-o pe mama sa iasa cu banii in fata bl, ia banii fugi inapoi... am ajuns in timp util, norocul meu e ca stau aproape de liceu ...

Stiam ca imi vor cere telefonul asa ca mi l-am pus la loc sigur, in sutien :)) La intrare un tip cu o punga mareee, da mare rau cu telefoane, imi zice sa pun telefonu acolo, ii zic ca nu am si intru in liceu... ( ma intreb oare daca puneam un 3310 acolo puteam sa imi iau altu ? :)) mi se pare o porcarie, cum sa iti lasi telefonu intr-o punga comuna? erau 100 de telefoane acolo, pe putin )

Intru in sala de clasa si vad 2 profesori, o batranica si un domn la vreo 40 de ani, pareau de treaba...

Ii zisesem mamei sa se uite la TV sa vada ce bilete extrag aia, ca o sa fie in direct si sa imi dea mesaj, mi-a dat mama 2 mesaje, ca sa fie sigura :) 88, 95 si 1 :)
Am facut totul bine, pentru ca am invatat tot anul, nu de alta :)) oricum a picat basmul, asta il stiam bine :D m-am amuzat copios cand scriam despre Fomica, Setila, Pasari-Lati-Lungila, scriam si in veneau in minte versurile de la Fat Frumos ... :D vorba Teei "te iubesc Harap Alb" dupa l-am ajutat si pe un tip de la seral, a avut un subiect mai greu decat al nostru

A fost foarte foarte ok :)
Nu ma asteptam sa fie asa de bine, de aia eram eu asa linistita ;)
Sper sa am o comisie buna si la istorie ... si la geogra daca e posibil :)) si la sport sa iau 10 :D
Sa le dea Dzeu sanatate Dnei Cornelia si Dmnului Andrei :)

Sunt fericita :D
Am aflat ca vacanta mea la mare se va prelungi, datorita Sarillei >:D< ... de abia astept sa il revad pe Razvi :x

2 comments:

sweetchild said...

Eu am lasat telefonul la supraveghetori, in catedra. Nu am curajul sa il pun intr-o punga cu alte 200 :D

Paula said...

Puteai sa le scrii pe final niste versuri din Fat Frumos..si un link catre vamamusic. :))