Thursday, June 18, 2009

Parerea unui angajat BECK!

O sa pun o chestie foarte interesanta pe care am primit-o pe mail de la cineva. Un fost angajat BECK vorbeste despre patron, despre multe chestii interensate :) dar toate astea la sfarsitul articoulului...

Mai intai vreau sa va zic ca nu as fi crezut ca postul meu despre BECK si excursia cu ei imi va aduce atata satisfactie. M-am simtit utila. Sunt peste 30 de comentarii in care oamenii imi multumesc, unii pt ca nu si-au pierdut ziua si nici banii cu BECK si unii pt ca am avut curajul sa scriu despre ce s-a intamplat in acea zi ... si in afara de comentarii sunt multi care imi trimit mailuri. Simt ca am facut si eu un lucru bun :) Si ma bucur.

Am aflat multe despre ei. Inca mai incerc sa adun date. Chiar vreau sa fac ceva, daca tot am inceput... am vazut ca sunt destui care gandesc ca mine, deci imi dau seama ca nu e in zadar si ca merita.


Am primit de la Loredana, un link ... este vorba de un site, unde angajatii isi spun parerea despre firma la care lucreaza sau au lucrat. sursa

iata ce a scris fostul angajat al BECK INTERNATIONAL:
"Administratorul este ceh. Ascunzandu-se dupa "nu stiu limba romana, nu stiu legislatia, eu vreau, dar nu sunt informat", isi cam bate joc nu doar de legislatia romaneasca, dar si de drepturile angajatilor, de munca lor, de programul lor, de contractul de munca. Am demisionat din mai multe motive. Unul dintre ele a fost incalcarea flagranta a contractului de munca. Asta dupa ce, doua luni de zile, am muncit pana la epuizare pentru el, caci refuza sa angajeze personal. Omul nu are nici o jena sa calce in picioare munca angajatului, demnitatea acestuia, cat si drepturile partenerilor contractuali si ale clientilor. Legat de clienti, se bazeaza pe faptul ca acestia sunt oameni in varsta si semneaza contracte de cumparare produse in valori astronomice.... ce v-am zis? baza lor sunt persoanele in varsta, pt ca pot fi influentate cel mai usor.
Tipul traieste pe picior mare, conduce un Hummer prin Bucuresti (consumul mediu e cam de 25 l benzina/100 km!!), dar cu greu da bani pentru rechizite de birou. Refuza de doua luni sa amenajeze birourile, sa creeze conditii decente de lucru. A angajat pe cineva pentru contabilitate si de vreo trei saptamani nu ii cumpara calculator, sa poata lucra. A izbucnit femeia in plans, cand a chemat-o sa ii demonstreze cat de incapabila este.
Tipul e incredibil, nu doresc nici dusmanilor sa aiba de-a face cu astfel de specimene. Si e politica generala a firmei, din moment ce patronul a venit din Cehia sa urle prin hala, aici, in Bucuresti! Acum au control de la Politie pe cap, urmeaza Garda Financiara, ITM-ul..... se adevereste tot ce le-am spus din februarie si au ignorat. "


Nu ma mira nimic din ceea ce am citit mai sus. Sunt sigura ca mai exista si alte magarii.

Va tin la curent!
ps: orice idee e bine venita :) unde-s 2 puterea creste.

12 comments:

Sfantu` said...

...da..ar trebui sa facem o campanie anti-beck...sa le facem putina ``publicitate pozitiva``, sa stie toata lumea despre cine sunt ei si despre ce fac ei..

Unknown said...

eu nici nu concepeam ca asa ceva mai poate exista... :)) deci... ti-am citit si primul post despre ei, dar am zis ca e prea tarziu sa mai postez in el (cam la o luna...). nu stiu cum poti crede un asemenea om cand spune preturile alea astronomice... de banii aia, intr-un magain normal, ti-ai putea lua sute de astfel de obiecte (aceeasi calitate).. acesti oameni nici nu merita sa traiasca pt ce fac.

vlad said...

ce sa mai zic de faptul ca au inceput sa distribuie pliante prin scoli ?
la mine la scoala avem un teanc de pliante lasat la intrarea si iesirea din scoala
nuj de unde au atat tupeu si cine le da voie sa faca asa ceva ?!

vlad said...

ce sa mai zic de faptul ca au inceput sa distribuie pliante prin scoli ?
la mine la scoala avem un teanc de pliante lasat la intrarea si iesirea din scoala
nuj de unde au atat tupeu si cine le da voie sa faca asa ceva ?!

vlad said...

ce sa mai zic de faptul ca au inceput sa distribuie pliante prin scoli ?
la mine la scoala avem un teanc de pliante lasat la intrarea si iesirea din scoala
nuj de unde au atat tupeu si cine le da voie sa faca asa ceva ?!

funny said...

Eu cred ca ar trebui sa va luati o viata, nu sa faceti campanii inutile :)) sincer cand citesc toate astea, vad ca nici macar nu va apropiati de ce se intampla in realitate ... ma intreb,voi incercati sa ajutati? sau sa dezinformati hmmm ,lucrati pentru firme concurente sau ce,apoi e vb de "administratorul ceh" uuuuu omu negru care da cu biciu are hummer bla bla bla eu n-am hummer si imi consuma 15 in oras el e miliardar daca isi permite 25 si nu ia post-ituri pt angajati ar trebui ars pe rug ... in plus cand o sa cresteti mai mari o sa intelegeti ca romanii niciodata n-au functionat cu vorba buna, de multe ori pot conduce o firma spre faliment,in plus pt simplu fapt ca acel mesaj e de la loredana eu zic ca sursa e nesigura, de ce zic asta stiti ce fac femeile la birou ?muncesc,beau cafele si fumeaza dupa caz si multa barfa, se plang tot timpul defapt asta ar trebui sa stiti .... chiar credeti ca ajutati oamenii cu acest blog ma indoiesc? eu stiu produsele de la beck si chiar sunt acceptabile la pret insa ati luat vreodata in calcul zepter un vas nenorocit este 250 E cel mai mic si ajunge la 600 E un vas sa va traduc (aprox 2500 Ron)un nenorocit de vas,rainbow urca cu mult peste suta de mil ,kirby si sunt foarte multe firme....
dar oricum daca dau 130 d mil pe rainbow sunt nebun ca doar are cu 100 ron in carrefour, este exact acelasi motiv pt care eu n-am in vocabular logan =)) ala il las pt. voi ... "M-am simtit utila. Sunt peste 30 de comentarii in care oamenii imi multumesc, unii pt ca nu si-au pierdut ziua si nici banii cu BECK si unii pt ca am avut cu" andreea iti multumim, tu esti salvatoarea natiunii tu ai adus pacea pe pamant ... cei 30 nicioadata nu vor sti ce au pierdut sau castigat (de ce nu) cu adevarat.
Maine o sa va luati de tot ce-i scump ... daca nu o sa se mai comercializeze de ex mercedes-ul ce ma fac? O sa incepeti de genul cu 7000 e poti sa iei logan si cu 80000 E mercedes ... e o teapa si titlu mare TZEAPA MERCEDES hai sa le dam foc deci hotarativa...(scz. pt. ortografie)

Anonymous said...

funny tu stii despre ce vorbesti? ori esti de-a lor, ori habar nu ai despre ce e vorba aici...

Anonymous said...

Sunt de acord cu sfantu'..trebuie facuta o campanie anti-beck..si eu am fost tepuita de ei..ceea ce mi-e clar este ca nimic nu e gratis..mai ales in romania,,,

Anonymous said...

bataie de joc..si-n excursiile lor..si mai mult apoi cu telefonul pe romtelecom sa aflii mai multe detalii despre excursia"castigata" gratis...cu 2,5 euro pe minut cu o motaita care te tot pune sa repeti..asta e..bine ca nu am luat o teapa mai mare..cu aspiratoarele lor de 40 de mil...cel mai ieftin

Anonymous said...

uite un nr de la secretariatul lor ptr alte rezolvari nr.0314257866

Anonymous said...

returnati oameni buni -in cele 7 zile de la incheierea contractului -ce ati cumparat si sunt obligati sa rezilieze contractul.

Nermal said...

Intru si eu in echipa. Si funny...esti bine ascuns in spatele unui monitor, iti dorim succes la produsele BECK, sa le stapanesti sanatos. Aaa si sa nu ajungi sa regreti ce ai zis. Asta e cel mai important. :)