Tuesday, June 23, 2009

Mi-am spalat sufletul...*

Da, mi-am spalat sufletul de noroi :)
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, am fost la MAREEEEE!!!!!!! \:D/

Sa va povestesc totul. Poi, duminica dupa examen am fost la piscina ... si pe la 6-7 cand sa plecam ne vine o idee... sa plecam in noaptea respectiva la mare, ca tot avem o zi libera, dat fiind faptu ca marti incepeam practica pe Bucuresti.

Zis si facut. Am ajuns acasa, am facut cumparaturi, am luat carne pt gratar, sucuri si tot ce ne mai trebuia...
La 2 juma (noaptea) am plecat spre mare, cu Mada, prietenu ei, Natasha si eu :)... am ajuns pe la 5 juma si am stat pe plaja.

De fiecare data cand vad marea am o stare de bine. Imi place sa o privesc, mi se pare incredibila ...

Am fost mai intai in Eforie N, am stat la soare, am dormit... stiti ce frumos este sa adormi si dupa sa te trezesti pe plaja? :) am facut baie, apa era destul de rece... Pe la 11 am plecat sa cautam o mica padure unde sa facem un gratar si sa ne adapostim de soarele de la pranz... am gasit un loc perfect, am facut salata.. am mancat...am stat pe patura, la umbra... si dupa ne-am intors la plaja, insa in Mamaia, unde era mai gol, apa mai calda.

A fost superb. A fost escapada de care aveam nevoie... era singura zi libera si am profitat de ea la maxim. Acum sunt rosieeee, ma ustura toate.

Am avut mare noroc, ma suna mama din Buc si imi zicea ca e furtuna, ca ploua... si la noi era soare. Am inteles ca mai peste tot in Romania a fost vreme urata... noi am avut parte de ploaia de abia pe autostrada... pe la km 140... insa nu ne-a deranjat prea tare :)

Acum ca mi-am incarcat bateriile sunt gata de orice :D

Urmeaza pratica pe Bucuresti, unde avem ca obiectiv Calea Victoriei... trebuie sa luam mai multe obiective si sa le filmam, pozam, analizam... ne-am impartit pe categorii: filmat, pozat, prezentat, facut text :) Cred ca o sa fie interesant.

* la titlu postului ma gandisem pe drum, la intoarcere... si cand intru in casa ma intreaba mama: "Gata, domnisoara? ti-ai spalat sufletul? "... se vede ca ma cunoaste cel mai bine... :)

Va pup

2 comments:

Anna said...

:))

5zambete said...

wow :) ma bucur ca ai ajuns! dar marea te mai asteapta si nu doar ea ;))
>:D<