Sunday, June 21, 2009

Anu trecut pe vremea asta...

Anu trecut pe vremea asta eram stresata cu Bacu'. De fapt eu asa imi aduceam aminte, dar am citit arhiva de aici si am vazut ca eram chiar calma. Cred ca eram nebuna.

Sunt cea mai fericita acum, pt ca mai am doar un examen, acela de maine, adica azi, ca deja e duminica (da, la facultatea mea se dau examene si duminica).

Am citit toata arhiva din luna iunie si iulie. Asteptam sa vina ziua in care o sa am ultima proba pt bac ca pe cel mai important moment din viata mea, ziceai ca atunci o sa incep sa traiesc :)) Adevarul e ... ca dupa bac am apreciat mai mult totul, pt ca aveam libertate. a fost o vara ft frumoasa :)

Pt cei care dau anu asta bacu va recomand urmatorul articol, al lui Tudor. Si cazul meu a fost unul fericit... deci si eu pot zice: "bacul l-am luat usor" :)

Baftaaaa!!!!! :)
va pup

No comments: