Friday, June 26, 2009

Cand ai un vis lupta pt el :)

Asta e motto-ul meu...

Acum cateva zile citeam blogurile pe care le urmaresc (vezi mergeti sa vedeti :) ) si am dat de o postare foarte pesimtista a unei fete, zicea ca vrea sa ajunga la concertu de lansare a trupei Voltaj, dar ca nu are cu cine sa vina ( ea fiind din Rm Valcea si fiind si fana a trupei ) ... eu, obisnuita sa merg singura la concerte, ii zic ca uneori este mai bine sa mergi singur, te mai gandesti, iti pui ordine in ganduri... mai citesti... si ca atunci cand ajungi la concert o sa iti dai seama ca a meritat fiecare secunda :)

Peste o zi ma trezesc un mail de la ea: "Andreea.Stiu ca suna ciudat.Stiu ca vorbim doar pe blog.Dar comentariul tau m-a facut sa reflectez si vreau sa ajung la concertul Voltaj.Si nu stiu cum sa fac.Nu-ti cer nimic doar sa-mi dai add deocamdata:D "

Bunnnnn... atat asteptam. I-am raspuns ... si i-am zis ca daca este nevoie vorbesc eu cu ai ei ( are doar 16 ani ) si ca o pot astepta la autogara, o duc la concert si ca dupa poate ramane la mine peste noapte...

Zis si facut. L-am convins pe tatal ei ca este in siguranta. A vorbit si mama cu el :)
Misiune indeplinita. Fata a venit, a fost la concert... a ajuns si inapoi acasa... concluzia o aflati de la ea:
Visul unei nopti de vara ... implinit

De ce am facut asta?
Poi, sincera sa fiu, nici nu m-am gandit foarte mult.
Cert este ca si pe mine m-au ajutat muuulte persoane, am cunoscut multe persoane faine. Chiar daca pe drum eram singura in fiecare oras am cunoscut pe cineva... De fiecare data am ramas uimita de amabilitatea persoanelor care nu ma cunosteau, dar se purtau mai bine decat multi altii... Oameni normali, pe care ii intalneam pe strada, ii intrebam de o adresa si mai ca ma duceau ei la adresa respectiva :) In Bucuresti rar se intampla asa... poate ca ar trebui sa invatam din amabilitatea celor care nu locuiesc in capitala...

Ma bucur mult ca si eu am putut sa ajut la randul meu.
Sunt mandra de mine :))

Va pup

6 comments:

Bogdan said...

bv andreea...frumos gest.

Andreea Andrea said...

Acum stiu cu adevarat de ce-ti citesc blogul.Pentru ca esti o persoana deosebita! Felicitari!

5zambete said...

stiam eu ca esti in stare de orice. bravo! ma bucur ca ai ajutat-o sa-si implineasca visul. si cu mine ai facut cam la fel :)

andreea said...

@ bogdan - :)

@ scantei negre - :"> aha deci... pana acu nu erai convinsa ca sunt o pers deosebita? bineeeeee :D [glumesc]
pup... bafta in continuareeee, iti tin pumnii :)

@5zambete - sunt in stare si de mai multe :) inca n-ati vazut nimic.
cu tine? a fost un pic ajutor, foarte mic :)
>:D<

Prometeu said...

>:D<

Anna said...

Felicitari mamei tale ca a crescut un astfel de om si tie ca ai sadit speranta si in altii.