Monday, June 15, 2009

Inca 3 si ma duccccccc... la Sibiu :)

Mai am 3 examene. Din care doar unu conteaza, adica este cel mai greu, la cea mai urata materie si cu un prof care pica pe capete :) deci...

Mergem la Sibiu pana la urma... si eu si fetele :) toate 5. De abia astept. Presimt o sa fie foarte foarte frumos :D O sa fim doar 20 de persoane ... si eu care ma obisnuisem cu 100 :))

Se anunta o perioada ft interesanta. S-ar putea sa plec si la mare... asta pe la sf lui iulie.

Dupa, in octombrie e posibil sa mergem cu facultatea in Germania si Austria.

Cert e ca acummmmmmmm imi este foarte doooooooooooor de mareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D

Sa nu va mire daca intr-o zi o sa dau o fuga pana la mare, poate chiar intre examene :))

M-am saturaaaaaaaat.

Nu stiu de ce am scris asa. Ma apuca :))

PUP

4 comments:

Anna said...

Mult succes Andreea !

andreea said...

Multumesc!

5zambete said...

foarte bine ai face sa vii la mare la sfarsitul lui iulie - inceputul lui august :-"

andreea said...

;;)