Wednesday, June 3, 2009

Lectie: Cum sa scapi de cineva rapid :))

Nu suport oamenii care baga id-uri in lista doar ca sa aibe o lista mai lunga. Eu am pus mailul aici pe blog pt cineva care chiar are ceva de vorbit cu mine.

uitati o conversatie interesanta dintre mine si un copil :))

aditzu_georgescu: sal
AndreEA: buna
aditzu_georgescu: cf andreea
AndreEA: bine
AndreEA: da cine esti?
aditzu_georgescu: nush de unde am id-ul
AndreEA:
AndreEA: te pot ajuta cu ceva?
aditzu_georgescu: cu un nr de tel
AndreEA: pt?
aditzu_georgescu: pt ca sa te sun
AndreEA: ce sa vb? din moment ce nu te cunosc
aditzu_georgescu: pai ne vom cunoaste
aditzu_georgescu: da-mi o poza cu tine daca ai
AndreEA: super. incearca chestia asta cu copile de 14-15 ani care au timp
AndreEA: o seara buna!
aditzu_georgescu: tu cati ani ai
aditzu_georgescu: ?
AndreEA: 20
aditzu_georgescu: ce mare esti

aditzu_georgescu: te-ai sup
aditzu_georgescu: ?
AndreEA: nu
aditzu_georgescu: k
aditzu_georgescu: da-mi o poza cu tine
AndreEA: nu am cu mine.. doar cu fii-miu
aditzu_georgescu: la 20 de ani ai copil?
AndreEA: da
aditzu_georgescu: ai bn atunci
aditzu_georgescu: esti din buc?
AndreEA: da
AndreEA: cati ani ai?

vroiam sa mai continui discutia :)) sa il intreb cati ani are si sa il intreb daca nu vrea sa il cresc si pe el... :)) dar din pacate, nu a mai raspuns. nu cred ca o sa ma mai deranjeze :)

7 comments:

Anonymous said...

Sunt putini oameni care au o gandire occidentala in tara noastra..
O sa mi se sara in cap cum dom'le sa ne pierdem obiceiurile si apucaturile noastre de romani pentru gandirea vestica?
Aici nu este vorba de pierderea valorilor noastre si transformarea noastra in sobak capitalistai...este vorba de minimum de bun-simt pe care, in 20 de ani, nu l-am invatat de la vestici.
Nu suntem in stare sa ne comportam civilizat...mai ales pe internet.
Am vazut ca ai si adresa de email pusa si ID de mess...dar asta nu inseamna ca trebuie sa si sar pe cineva daca isi da coordonatele la liber..
Si faptul ca cei foarte tineri se comporta precum huliganii este vina in primul rand a parintior !!

5zambete said...

:)))

andreea said...

@ Adrian - da, ai dreptate...
cat despre parinti, nu stiu ce sa zic... si paritii au o parte din vina, dar eu sunt de parere ca te educi si singur. sunt multi copii care acasa sunt ingerasi si pe strada...

@ 5zambete - :D sunt o "genie" in esenta mea, nu? :))

Andreea Andrea said...

Foarte tare ;))

Prometeu said...

:))genial.

andreea said...

ma bucur ca v-am amuzat :D

Andremis said...

depinde de vis, ca pt unii un vis e o pata de harta, pentru altii e o aglomeratii de litere scrise cu sange