Monday, June 8, 2009

Prison Break

Nu stiu daca am mai scris ceva de Prison pe blog :) Cert e ca sezoanele 1 si 2 le-am vazut la timp, asteptand cu sufletul la gura urmatorul episod. Prima data, recunosc, m-au cucerit ochii lui Michael (Miller), dar la scurt timp, cred ca tot din primul episod, mi-a captivat atentia regizorul... pana la final... Mi se pare cel mai tare serial. E super bine gandit...

O las moarta :)) cand imi place ceva foarte mult, nu pot sa ma exprim ca lumea... deci... sa revin:
Sezoanele 3 si 4, le-am vazut weeku asta... ramasesem in urma, din cauza bacului... se stranssera prea multe... si tot am amanat pana am ajuns aici. Vineri am stat de la 1 noaptea pana pe la 9 dimineata... m-am culcat, m-am trezit si iar m-am uitat la film... si tot asa pana azi la ora asta :D ma rog, cu pauze de somn, masa, baie :))

Ma intriga finalul... de ce nu se putea termina cu un happy-end?
Nu pot sa zic ca mereu imi place sa se termine cu un final fericit, dar de ceva timp incoace am parte numai de final trist... Ultimele 5 carti citite nu se termina bine, ultimele 3 filme vazute... la fel... Prison la fel..... pana caaaaaaaaannnnnd? am si eu o limita :))

brb. ma duc sa-mi tai venele :

pup

1 comment:

alecsu said...
This comment has been removed by the author.