Tuesday, April 28, 2009

Lucrurile care cu adevarat conteaza

Vroiam sa scriu ceva ieri sau alataieri, mai bine ca nu am scris... m-as fi consumat degeaba. E greu sa pierzi ceva... material. ceva de care ai prins atata drag... Am fost nervoasa, pt ca dupa ce ca sunt in pom cu banii mai vine beleaua asta Ieri mi-am dat seama ca, in fond, e doar o pierdere materiala...nu umana, altii pierd persoane dragi.

Nu conteaza ce am pierdut, conteaza ca mi-am dat seama ca banii vin si se duc. Momentele raman...

Azi am fost la facultate degeaba... ne-au chemat la 2 juma, profa a venit la 2 s-a suparat si a plecat! Eu cu inca 3 colege am zis sa profitam de vremea asta frumoasa... am mers in Cismigiu, vroiam sa mergem cu bicicletele, dar am lasat-o pe alta data... am amirat lalelele... ne-am plimbat, am mancat floricele, am stat pe banca si am vorbit.

Am vazut oamenii cu barca si cu hidrobicicleta... asa ca ne-am gandit sa luam 2 hidrobiciclete. A fost superb. o ora pe lac... am facut si sport, ca am dat la pedale de mi-au sarit ochii... am facut poze, am stat la soare... am bagat mana in apa rece... lucrurile astea mici iti incarca toata bateria, jur!

Ce sa mai... asta conteaza :)

Daca esti sanatos, restul vin de la sine... e asa frumoasa perioada asta... simt ca renasc :))

Acu va las, ma duc cu rolele in Tineretului... puup

LE: pozeeee :)




5 comments:

5zambete said...

asta conteaza! lucrurile marunte, nemateriale. banii vin si pleaca. masinile se strica, calculatoarele se strica, tot ce poti sa cumperi se poate deteriora si astfel banii nu au valoare.
bucura-te de prieteni, de soare, de Vama, de verde, de orice iti place. fii fericita, pentru ca meriti! >:D<

andreea said...

ai dreptate.
asa zic si eu. chiar sunt multe lucruri care sunt mai frumoase decat banii...
degeaba ai bani, daca nu stii sa te bucuri de viata!

multumesc mult!
>:D<

Anna said...

Faine pozele ! Vine luna mai si mi-ai dat si mie verde de acasa. Multumesc.

andreea said...

Cu placere :)
Sunt bestiale luniile acestea!

O zi buna

Dee said...

Cismigiu :) frumos!
Continua sa pastrezi aproape lucrurile care conteaza cu adevarat pentru tine!
O zi frumoasa!