Saturday, April 11, 2009

Lista mea de ignore

Citind ultimul post al lui Cabral mi-am amintit de ceva foarte amuzant... lista mea de ignore :) multi s-au amuzat pe seama ei, asa ca nu trebuie ascunsa

Probabil ca multi m-au bagat in lista datorita idului meu...putin mai special :) ca de ... asa era moda prin 2003... cu 4u :)

vorba multa, saracia omului... deci iata lista:

ady_jupanul1993
alberto_printzul_tigancilor
amantul_bine_dotat
ana_arfe_talent
armasarul19
azi_sunt_unicat_maine_copiat
bag_toporu_in_tn
caca_maca_muie
dennis_unikatu
eu_shukarime_de_barbat
mare_sukarymedebaiat
mita_fermecatorul
muie_fa_jegoasa_dreacu_cu_mata
printessa_versata
robert_gagikarr
shukarime_de_barbat
singur_si_nelinistit
sucar_de_baiat2006

lista mea de ignore e lungaaa cat o zi de post... cred ca am mai multi la ignore decat in lista normala :) idurile de mai sus reprezinta doar 5 % ... cele mai amuzante zic eu... un fel de top

ps: daca nu ma credeti pot sa fac si un print screen :))

LE: La multi ani tuturor celor ce poarta nume de flori >:D<

2 comments:

Andreina said...

Foarte tare lista :)))

LE. Merci, merci.... ;))

La multi ani lui Flori. Sa se gandeasca si la mine cand da pe la Calabria :))

andreea said...

e si ziua ta?? :O

nu stiammmmm... at la multi aniiiiiiiiiiiiiiiiiiii
>:D<
:*:*:*

ps: o sa ii transimt :)