Tuesday, April 14, 2009

Laptop. Bulgaria. Paste. Practica

PS1:in primul rand vreau sa precizez ca postul acesta este scris la laptooooop :)
PS2: incerc ca postul asta sa fie 4 in 1. ca stiu cand voi mai avea timp sa postez ...

Da, da... in sfarsit s-a lasat tata convins si mi-a cumparat laptop... ce-ti e si cu criza asta :)) pe mine chiar ma afecteaza. laptopul mi se promisese de la inceputul acestui an. ( mai bine mai tarziu decat niciodata... acum stiu sa-l valorez, dupa ce am cersit la el 4 luni :)) )
L-am avertizat ( pe laptop ) ca o sa calatorim muuuuuuulttttt si ca trebuie sa fie atent, sa traga de baterie ca se ne tina mult daca nu avem priza :D - sper ca a invatat lectia -

Maine plec iar in Bulgaria, tot la Ruse. De data asta cu mama, Mada si Marius... printr-o agentie nou deschisa... se vedem ce va fi.

Pastele o sa fie la fel ca in toti anii... nu imi place sa merg in club sau sa petrec de Paste. multi, de abia, asteapta sa vina Pastele ca sa scape de post, sa manance muuult, sa mearga in club sambata seara... ca asa e trendy, sarbatorim invirea lui Iisus in club ... - deci, prin urmare, o sa merg la biserica, iau lumina... de dimineata cignesc oua rosii cu ai mei parinti si prieteni... iar
a doua zi de Paste mergem la nasa...asa e traditia si chiar imi place ca s-a pastrat... de cand ma stiu in a doua zi de Paste, de Revelion suntem la nasi... Nasu spunea ca suntem singurii cu care pastreaza legatura... restul nici nu isi aduc aminte... trist.

Dupa Paste merg putin la facultate... mai predam niste proiecte... si dupa cred ca o sa plecam la mare. de 1 mai :) si chiar daca nu mergem, pe 3 e ziua Anei, deci chiar iese ceva frumos ...

Pe 5 mai plecam in practica. Practica tine 5 zile. O sa mergem in Vestul tarii... Orsova, Craiova, Timisoara ... astazi am avut instructia la facultate cu privire la practica... suna cat de cat bine.
partea rea a fost cand ne-a zis ca nu suntem turisti, deci mergem sa lucram acolo. o sa avem proiecte pt fiecare zi. o sa parcurgem multi km pe zi, o sa mergem multi km pe jos... o sa ne trezim in fiecare dimineata la 7... O sa fie bine :) SPER!!!!

ps3: un singur regret am. pierd toate concertele din luna asta si luna viitoare... adica chiar n-am cum sa mai plec. mi-a fost imposibil sa merg la tg mures... la fel o sa-mi fie si la iasi si suceva... si drobeta... :(


VA PUP!!!

1 comment:

SARILLA said...

Heeii..sa il stapanesti sanatoasa si sa scrii mult de la el.:))!
Ma bucur mult ca ti-ai luat, si ca in sfarsit a terminat taica-tu de verificat modelele..cred ca e expert deja.:)
Te pup!Si petrecere frumoasa in Bulgaria!Si prin tara.