Sunday, April 19, 2009

Paste Fericit!!!

Cu o mica intarziere va doresc si eu un Paste fericit si linistit.
De fapt... sper ca prima zi de Paste v-a adus lumina sufleteasca si multa liniste si fericire alaturi de cei dragi...

Ziua mea a fost frumoasa.
Azi-noapte am fost sa iau lumina, impreuna cu cativa prieteni de la bloc, la bisericuta noastra din cartier. In fiecare an merg la aceasi biserica... e ca o traditie... cand ma gandesc la Noaptea Sfanta ma gandesc automat si la biserica dintre garaje. De fiecare data observ cu tristete ca mai toata lumea, dupa ce ia lumina pleaca... nu zic sa ramana pana dimineata, la toata slujba... ci doar sa mai stea 10-15 min, sa cantam... eu am mai ramas un pic... as fi avut nevoie de mai multa liniste... unii in fata mea vorbeau de criza ecomonica si de rate...

Sa revenim la ziua de astazi...
De dimineata am ciognit oua cu ai mei.. am stat la masa un pic si dupa am fost la padure, la gratar ( la Calugareni ) cu 2 familii din bloc...
A fost super vreme. Am jucat carti, volei... am stat la soarele... m-am bronzat :) am incercat sa pescuim... eu n-am mancat carne de miel, nici peste, nici ciuperci :) doar carne de porc... ei au zis ca sunt mofturoasa :)) adevaru este ca sunt multe chestii care nu imi plac :D

A inceput un pic sa picure si ne-am speriat si am plecat acasa... pe drum am dat de un dobitoc. nu toate sunt roz, insa povestirea e amuzanta, am scris-o, vroiam sa o postez azi, dar mai bine o las pe zilele viitoare... e totusi Pastele ...

Seara am fost la biliard... insa nu am jucat, nu prea imi place... am baut doar un suc si am stat de vorba cu o Cristina... o sa se marite la anu, si mi-a promis ca o sa fiu domnisoara de onoare ;;)

La intoarcere ne-am oprit in parc... m-am dat in leagane si m-am catarat pe niste chestii... foarte fain. Imi place sa ma furisez noaptea in parc, cand nu e nimeni si sa ma simt din nou copil :)

Acum stau si ma uit la poza bunicii... mi-e dor de ea...
sa va pretuiesti bunicii :)

PUP

3 comments:

5zambete said...

sarbatori fericite.
scopul comentariului e oricum referitor la bunici. ai mare dreptate. si eu am ramas orfana de 2 bunici. e greu fara ei. mai ales fara bunica mea. unii nu inteleg. nici nu ar trebui. tot ce mai pot face e sa ii asculte, sa aiba rabdare cu ei si sa ii pretuiasca.

Andreea Andrea said...

Paste Fericit!

andreea said...

5zambete

multumesc la fel!
da, ai dreaptate... mare dreptate!

andreea

merci la fel!