Saturday, May 2, 2009

Evadare :)

Miercurea trecuta, adica acum 3 zile, trebuia sa fie o zi obisnuita... sa merg la facultate si sa mergem la Palatul Parlamentului... nu-mi trecea prin gand ca as putea sa lipsesc... :)
Dar... de dimineata ma trezesc cu un regret ca nu ajung la Iasi... ca iar o sa fie concert si eu nu o sa pot sa vin.
Am iesit afara si parca totul imi zicea: "fugi ca eu platesc" .... asa ca m-am dus la gara. stiam de ceva timp ca am un tren la 12. (si pt suceva stiam ca am autocar de dim)

Cred ca a fost cel mai placut drum din viata mea (singura fiind)... pt ca am citit o carte frumoasa, prin urmare nu stiu cand au trecut cele 7 ore... iar pt ca stiam ca fac in sfarsit ceva pt mine. pt ca de mult nu am mai facut asta. pt ca nu stia nimeni ca o sa fiu acolo...

M-am simtit ca un copil care face o traznaie... mereu aveam un zambet larg pe fata... cred ca lumea zicea ca-s nebuna.

Am ajuns in Iasi la 7 seara. Concertul incepea la 10, asa ca m-am plimbat prin oras pana a trecut timpul...am mers mult pe jos, cred ca am vazut o buna parte din oras, e foarte frumos... (intra in top 5)

Concertul a fost ok. Imi era super dor de baieti, de atmosfera unui concert... imi era dor de tot.

Drumul inpoi a fost destul de obositor, pt ca am ratat autocarul de la 1 juma, l-am luat pe cel de la 5:50... soferul era nebun. nu am putut sa dorm deloccc... zici ca zbura cu microbuzul... am crezut ca nu ajung intreaga acasa...

Am ajuns in Buc la ora 1 si la 2 trebuia sa fiu la facultate... am avut 3 seminarii. au fost cele mai lungi 6 ore din viata mea.... la 8 seara cand am ajuns acasa m-am culcat si m-am trezit de abia a doua zi de dim la 12 :))

4 comments:

Anna said...

Hahaha. Super fain !

andreea said...

da!
chiar a fost suppperrr fain :)

Andreina said...

Si tu chiar vrei sa zica lumea ca esti normala?

andreea said...

andreina

nu chiar :))