Thursday, April 23, 2009

Mi-e dor ...

Sunt multe momentele in care ma apuca nostalgia. Acum este un moment dintr-asta... mi-e dor de multe chestii carora nu le-am dat importanta, adica m-au facut fericita, dar ma gandeam ca o sa fiu si mai si cand o sa ajung mai sus ( de ex in momentul asta ) si culmea e ca acu imi e dor de vremurile acelea...

Cred ca multi trecem prin asta ... statusul meu de la messenger suna cam asa: "toti vor sa traiasca in varful muntelui, dar nu stiu ca toata fericirea si cresterea au loc in timpul urcusului ..." ma regasesc foarte mult in aceasta fraza. reprezentativa pt mine as putea zice...

Intrebarea mea ar fi: de ce nu dam importanta lucrurilor marunte? mereu vrem mai mult. mereu gasim nod in papura...

Mi-e dor de perioada liceului. Chiar a fost cea mai frumoasa perioada... Mi-e dor de colegi, dar totusi nu fac nimic in acest sens ... poate pt ca mereu am mers pe premiza: nu ma cauti, nu te caut. nu imi place sa trag de oameni, sa ma bag in seama aiurea... nu are rost.

Mi-e dor de Vama, drogul meu... asta ziceam mereu... e un drog... si inainte ma multumeam cu atat de putin.

As avea chef sa scriu multe, dar nici nu stiu de unde sa incep :)
Sunt ciudata in perioada asta... ma duc sa citesc.

va pup

2 comments:

Anna said...

Mi-era dor sa te citesc.

andreea said...

>:D<

ma bucur ca ai revenit :)