Thursday, April 9, 2009

Bulgaria - Ruse

Heeey :)
Nu am mai postat nimic pe aici pt ca am tot fost plecata... Sambata am fost, cu facultatea, la Ruse ... a fost un fel de pelerinaj, pt ca am avut ghid teolog si am vizitat manastiri. Am fost la biserica sapata in stanca de la Ivanovo, la pestera Sf Dimitrie Basarabov ... acolo era si o biserica in piatra... si la Cetatea Cerven.
A fost super frumos. M-au impresionat mult peisajele... mai ales biserica in piatra... si picturile pe perete care datau din 1300...
A fost bine ca nu am fost singura din grupa, a mai fost si Mada, am trecut Dunarea pe podul prieteniei... sper sa ne tina mult prietenia... chiar ma bucur ca le-am cunoscut pe Mada si Ana (colegele mele de grupa)... ne intelegem super bine si chiar s-a legat o prietenie frumoasa ...

Despre bulgari, ce sa zic... mi s-au parut destul de amuzanti... o faza tare a fost la inghetata... vorbam cu Mada in romana de-ale noastre... am cerut inghetata in engleza... deci se vedea clar ca suntem straini si tipa de la inghetata tot ne vorbea in bulgareste :)) o fi vrut sa ne faca in ciuda :)) ...

In rest... la casa de schimb ne-au cam pacalit... la ei nu e ca la noi cu buletin cu alte alea :)) cu 50 de ron am luat 20 de leva... ar fi trebuit sa ne mai dea ceva marunt... in fine... de la 40 de persoane s-a scos si ea de o inghetata :))

Intrarile la manastiri sau la pestera erau o leva, sau 3 lei... nu 2.25, cum ar fi fost corect :)

Ma cam pierd in detalii neinteresante... sunt destul de aiurita... azi a fost o zi cam full :)

va las cu poze :D
puuuuuuuuuuuuup


















9 comments:

SARILLA said...

Hei,buna!Ma bucur ca a fost frumos, pozele sunt f misto.
Ti-am zis ca o sa te fenteze bulgarii?Ti-am zis!Sunt niste meseriasi..mai hoti ca noi...if possible...pup

Bogdan said...

nu e Andrei in dreapta in poza de grup ?:)

andreea said...

sarilla
heeeeeeeey:D

da, e adevarat. m-ai prevenit :))
eee... am vazut ca se poate mai rau ca la noi... in multe alte sensuri... si la credinta...
puup

bogdan
pfu, nu stiu. ii stiu doar din vedere, nu si dupa nume...
:-??

Bogdan said...

si sora lui era langa el :) eu nu l-am mai vazut de multi ani...

Andreina said...

Foarte frumos locul. Se pare ca incepi sa treci granitele :P

Vazand pozele mi-am dat seama de un lucru....ca mi-e tare dor de tineeeeee :">

Pe cand un concert, o praji, ceva? Puuup :*

>:D<

andreea said...

@ bogdan
tare. ce mica e lumea :)

@andreina
poi Romania e mic copil. de acu iesim prin lumeeee :D

si mie mi-e super dor de tine ...
ne auzim saptamana asta... :D
ca daca stam dupa un concert in Buc imbatranim :))

puuuuuuuuuuup

Andreina said...

Asa, asa...abia astept :D

Dianora Ungureanu-Maier said...

vad ca v-au plimbat cam prin tot Rusesnski Lom. :) Mie imi place la nebunie acolo sus pe cetatea de la Cherven.

Cat despre tanti bulgaroaica, iti vorbea in bulgara pentru ca atata stia. Sunt destui care nu stiu engleza, mai ales prin sate.

lucian said...
This comment has been removed by the author.