Wednesday, December 17, 2008

Vis

Aseara am visat-o pe bunica ... imi aduc aminte ca era fericita... parca zambea... venea dintr-o vacanta de relaxare... in vis mai era si un unchi care a murit la putin timp dupa ea...

mi-e dor de ea...
uneori adorm cu poza ei sub perna ... as vrea sa o pot visa mereu, macar in vis sa mai fie langa mine...
mi-e dor de sarbatorile petrecute cu ea... o sa vina ziua ei in a doua zi a anului... o sa fie greu...

daca aveti bunici, aveti grija de ei... ca de multe ori bunicii va iubesc mai mult pe voi decat pe parintii vostri... nu-i lasati singuri de sarbatori, ca le e greu... imi aduc aminte ca acum cativa ani de revelion bunica nu vroia sa vina la noi, a zis ca sta acasa si se uita la tv... am mai sunat-o si in ziua respectiva si am insistat.. pana la urma a acceptat... cred ca nu vroia sa deranjeze...

sunt sigura ca de acolo de unde e ma vede, stie ce simt si ce gandesc... poate si din cauza asta o visez destul de des... si ce e cel mai important o visez mereu vie.

No comments: