Monday, December 22, 2008

22 dec 89 si colindele

am vazut mai devreme pe tvr1 imagini de la revolutie... am ramas uimita...
eu aveam doar 4 luni atunci, deci amintiri clar n-am, nu am trait in perioada lui ceausescu, nu stiu ce inseamna sa fi privat de atatea lucruri... insa am auzit multe, mi s-au povestit mereu diverse chestii... imi parea rau... mi-a parut rau si de oamenii care au murit in 89 pt ca noi sa fim liberi acum...

ce m-a impresionat pt mine ( cel mai mult, nimic din ce am auzit nu m-a impresionat atat ) a fost o imagine cu mii de oameni, zeci de oameni.. intersectia de la universitatea era plina, in viata mea nu am vazut atata lume... lumea se bucura, dansa si striga " suntem liberi " am vazut bannere cu sloganu asta... mi s-a facut pielea gaina si mi-au dat lacrimile...

dupa am vazut imagini cu oameni care plangeau, isi plangeau rudele moarte... locul arata ca dupa razboi... cladirile erau ciuruite grav... incredibil... inca sunt uimita

acum ascult colinde... am bagat pe youtube Stefan Hrusca si mi-am facut playlist, acum simt cu adevarat ca vin sarbatorile...

sa ne bucuram ca acum suntem liberi!
eu le multumesc pt asta!

respect 89!

No comments: