Wednesday, December 17, 2008

Dentisti, incompetenta, nepasare si fericire

Ultimul cuvant din titlu nu are legatura cu celelalte 3 :D

Incep cu fericirea... e incredibil cum o simpla propozitie te face putin mai multumit, mai fericit... o propozitie a carei continut probabil il stiai, dar e asa bine cand il si auzi ... :)

Iar despre dentisti...
In viata mea am fost la 4 dentisti... primul pe la 10 ani, cand am fost, am intrat, am vazut instrumentele, am auzit freza ... am zis "la revedere" si am fugit... de atunci mereu m-am ferit de dentisti...

buuuunnn.. acum vreun an jumate m-au luat niste durerei de masele de am zis ca mor... am rabdat eu ce am rabdar, am luat tador si aulin la greu, am suferit noptiile de durere pana cand intr-un final m-am hotarat sa ma duc la medic ( dupa o noapte de cosmar - durerile de masea sunt groaznice jur - ), am intrebat pe ici, pe colo si am ajuns in romana, la un spital... la un stomatolog de STAT, auzisem ca e bun si ca mai e si glumet...
asaa... m-am dus cu mama, ca un copil de 5 ani, cand am ajuns in fata cabinetului mi-a trecut durerea, brusc.. :)) asta dupa 2 zile de durere continua ... am vrut sa fac cale intoarsa, insa nu m-a lasat mama...

Dupa multe sedinte... am fost vreo luna doua la dentist... mi-a pus 2 plombe, una la o masea fara nerv, mi-a l-a omorat, am facut opturatie ( sau obturatie ) pe canal... dureri peste dureri.. ma rog... si la cealalta masea doar a curatat un pic si a pus plomba ( mai putina, ca a zis ca e mica caria ) in fine... am plecat multumita de la el... nu ma mai durea nimic... la aproape un an mi-a cazut plomba de la prima maseara ( nu mancam oase, eram la ora ... si brus a cazut ) ...
initial am vrut sa ma duc la medic, sa ma iau de el... dar am zis ca mai bine ma duc in alta parte... la un cabinet particular ... am dat de o tanti foarte dragutza... mi-a pus plomba super bine, i-a dat si o forma misto... s-a purtat super... dupa i-am zis ca mai am cateva dureri care vin de la cea de-a doua masea plombata... ea mi-a zis ca e de la maseaua de minte... ok... am suportat ... dar pt o masea de minte aveam dureri groaznice... m-am mai dus de vreo 2 ori la ea, la fel imi zicea si imi punea pansamente...

precizare: m-am mai dus si la primul medic, mi-a facut poze la masea si mi-a zis ca nu e nimic, ca e de la maseaua de minte... ca ma vait degeaba... doctorita la fel... ca sunt eu nebuna si ca nu e nimic...

au mai trecut 2 luni in care am mai avut dureri, insa nu insuportabile... pana acum o saptamana cand pur si simplu simteam ca cineva imi da pumni in masea... o colega mi-a zis sa merg cu ea la denstistul ei, ca e bun... am zis bine... o fac si pe asta... cer alta parere...

ajung la el, ii spun problema mea... imi baga lumina in fata, o cheama pe tipa cu care eram si o intreaba daca vede ceva in neregula cu maseaua... ea zice ca parca e o gaura undeva... bunn...
poi cum puii mei sa vada o persoana obisnuita ca e gaura si sa nu vada dentistul? sau mai rau... cum sa iti bati joc de un om in halul asta incat sa-i pui o plomba de umplutura... ca sa zici ca ai pus...

prin gaura ( era gaurica de fapt... eu nu am vazut-o... insa vedeam ca sub plomba era ceva ciudat... era un pic mai negru... ) a intrat mancare... s-au format bacterii... bacterii care au atacat maseluta... care mi-au omorat nervu ( un lucru bun, ca oricum il omora si ma durea :D )
mi-a zis doctorul ca daca mai stateam putin trebuia sa imi scoata maseaua de tot... am avut cangrena... a fost nasol... mi-a curatat pe acolo... mi-a facut injectii de curatare ( dealea care au un gust oribil... ) acu am un gol in masea si tre sa imi pun vata cand mananc ca sa nu intre nimic... asta pana joi.. cand ma duc din nou...

in concluzie... m-as duce la primul denstist sa ii zic ca e un idiot. ca din 2 lucrari pe amandoua le-a facut prost... si as suna-o si pe doctorita sa ii zic ca e chioara... ca nu sunt eu tampita sa ma plang de durere degeaba... si ca daca se uita vedea ca primul bou a pus plomba gresit...

dar de ce sa ma enervez? in fond ... sunt nervii mei!

daca aveti nevoie de un dentist klumea, testat de mine, nu din auzite... sa ma anuntati... cabinetul e undeva prin Iancului, departe de casuta mea... dar merita :)

3 comments:

Anonymous said...

[b]Party Poker Spring Bonus Code ! USE CODE: pibonus325 on your first deposit and get free 325 euros![/b]

Besides the big bonus, will also be eligible to play in an exclusive private monthly $ 6000 Freeroll!
These freerolls are open to anyone who has signed for Party Poker Poker and play with some points at least 100 games in the previous calendar month.
The freeroll will be held monthly on the 3rd Saturday at 3 pm EST.
This means that if he wins 100th match points in November, having the opportunity to play in the $ 6000 freeroll held December 3 Saturday.
The freeroll will be available each month – indefinitely. This is a great value for all players Poker-infos.com Party Poker.

Anonymous said...

Hello! I could have sworn I've been to this blog before but after browsing through some of the post I realized it's new to me.
Nonetheless, I'm definitely happy I found it and I'll be book-marking
and checking back often!
Stop by my web-site : Partypoker Bonus

Anonymous said...

Having read this I believed it was rather enlightening.
I appreciate you finding the time and effort to put
this information together. I once again find myself spending a lot of time
both reading and posting comments. But so what, it was still worthwhile!


Check out my web blog :: hip to waist ratio